Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Skrev om mitt problem med en icke rumsren dobermannvalp... Nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra... Hon är nu sju månader och...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: Tippan
·
L
Övr. Hund Hur länge går en hund dräktig??:confused: och när börjar det synas?? vi har en hund som ser ut som jack russel.. fast större..hon e...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har en hanhund, skulle gärna vilja ha en valp efter honom, helst en nakenvalp, en hane men det kan man ju inte säga i förväg...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Man tar en Aningsfull, en symaskin och en sax. Med saxen klipper man först sönder en gammal tröja som man inte längre använder och sen...
2
Svar
23
· Visningar
4 396
Senast: JennyK
·
Övr. Hund Hur kommer det sig att ni valde just er ras? Vad tränar/tävlar ni? Hur ofta tränar ni vad? Är det något ni saknar med er hund i...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Lintu
·
S
Övr. Hund Jag har kollat runt lite på nätet efter hundannonser och det är påfallande ofta det säljs både vuxna och valpar som INTE är registrerade...
Svar
3
· Visningar
917
R
Övr. Hund Har ni några tips på smaklig hundmat? Klara är inte förtjust i dessa helkonserver på burk, ej heller dom torra varianterna som vi...
2
Svar
32
· Visningar
3 991
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Nu har jag fått några till. Är han inte go. :love: Jag är kär.
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 596
Senast: Zlatan
·
E
Övr. Hund Hjälp! min kompis har två hundar och en av hundarna bet en hund på örat och nu är den hörsel skadad hjälp! har nån förslag på vad man...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Jag och min sambo funderar på att skaffa hund. Jag har aldrig haft egen hund men har många kompisar med hund så lite hundvan är jag. Min...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Vem var det här som hade gjort en underbart röd och fin hoodtröja till sin dvärgpinscher? Den var verkligen jättefin och jag skulel så...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Enya
·
Övr. Hund vad är bäst till en hud på diet? Ett lågt eller högre protein värde? LÅgt el högre fett värde? Håller på att jämföra Eukanuba, RC &...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Bebben
·
V
Övr. Hund Har en schäfer på 4 år som vi har fått jobba så otroligt mycket med. Han är ganska osäker på sig själv. Nu har han dock blivit bättre...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: GaurdianAngel
·
P
Övr. Hund ÅÅÅÅ...vad jag skulle vilja ha en jack russel!! ingen som har en som inte kan ha kvar sin hund??:)
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Petrus
·
Övr. Hund Här kommer en bild på en frusen Arne, vars matte snabbt och lustigt fick slänga ihopa en tröja, då värmen pajjade i huset... :D...
Svar
17
· Visningar
1 378
Senast: giowanna
·
S
Övr. Hund Min vovva fick pencelinsalva av vet. Glömde fråga om det var någon karens på den. Streptocillin heter den Ska ju på utställning...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: belzebub
·
Övr. Hund igår gick min hund bort, inte ens 7år gammal, och fyfan vad jag saknar honom. Rest In peace.:cry:
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Majs
·
Övr. Hund Jag har en Bc blandninng (80% bc) som är världens finaste (enligt mig:smirk: ) Har en lite fundering på vad som är ett typiskt vall...
Svar
12
· Visningar
1 790
Senast: Benso
·
Övr. Hund Jag fattar inte riktigt. Är ute efter en unghund/vuxen hund. Ras spelar mindre roll, men den ska gå bra ihop med andra hundar, kunna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 200
Senast: Aliide
·
L
Övr. Hund ..hämtades igår, och på begäran kommer bilder :love: Här är hon 7 veckor: Och nu 8 veckor. Är hon inte...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: LadyBlue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama