Vad man kan göra till sin hund *bilder*

Sv: Vad man kan göra till sin hund *bilder*

Helt klart att jag kan ställa upp och sy. :) Jag har dock lite kö för tillfället. Nu när vi flyttat har mitt knepande och knåpande vid symaskinen fått läggas undan så jag har kvar att sy en jacka till Harry, en overall till Julie, en overall till Rambo samt att jag ska sy en overall till en av våra fd grannars hund. Och så jobbar jag 11.45 -20.30 varje dag och ska hinna med både våra hundar, hästen och att umgås med sambon.
Fullt upp kan jag erkänna. :crazy:
Men så fort jag har lite tid över ska jag sätta mig och sy och beta av kön. ;)

Vill han ha en hoodtröja eller vad vill han ha? Det bästa hade ju varit om jag hade fått prova en av mina provmodeller på honom för att se vilken storlek som behövs och var man eventuellt ska lägga till, var man ska ta bort osv.

Det tror jag helt klart. :) Passar den på en dvärgpinscher borde den passa på en dobbis. ;)
Jag har tyvärr inte tillgång till varken scanner eller fax här, men scanner finns hemma hos pappa. Då kan jag scanna in både mönster och en beskrivning på hur man gör.
Men som sagt.. jag har fullt upp med jobb, hästar, hundar och sambo för tillfället så jag tar det när jag har tid. ;)

:D Dessa pojkar. Hundar är visst inte bättre än karlar på att träffa där dom ska. :angel:
Har tyvärr itne tillgång till fax men jag ska scanna in mönster så kan jag antingen lägga upp dom på min fotosida eller maila till er som vill ha. Skickar även med en beskrivning på hur man ska få ihop det. ;)
Har dock inget mönster på huvan, den ritade jag själv utan mönster. Men du som har en liten hund har ju turen att du kan sy om en vanlig hoodtröja, då kan man ju få med snygga tryck och ordentliga muddar längst ner på benen. :idea:

Oj, vad fin hon blev!!:love: Jättesnygg tröja, vad duktig du är! Och vilken söt liten vovve med JÄTTESTORA öron!:love: :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka