Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund och det ser ut att bara bli värre och värre. Se bl.a denna otäcka bild... http://www.skrattnet.se/images/joke_pic/240.jpg...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Min lilla (:D) Fila Brasileiro har nu bott här i strax över 1 mån, och vi har lärt känna varandra ordentligt. Han har bestämt sig för...
2
Svar
29
· Visningar
2 137
Senast: Bebben
·
A
Övr. Hund Är det någon därute som har eller har sett en så kallad gårdshund?
Svar
13
· Visningar
3 887
Senast: Demon
·
H
Övr. Hund I en hundbok jag har står det att de är bra barnhund, vakthund o ej kräver så mkt motion. Stämmer detta? Jag har en väldigt aktiv hund...
Svar
19
· Visningar
7 989
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Jag undrar om någon härinne känner eller kanske t o m själv har gått hunddagisutbildningen som är i Sthlm. Vore kul och veta om det var...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: slangbella
·
Övr. Hund Jag har tänkt köpa en golden men gillar inte dessa ljusa, nästan vita hundar. Finns det inga som har den ursprungliga gula färgen...
2
Svar
38
· Visningar
6 703
H
Övr. Hund Om en oförsäkrad hund blir påflugen av en försäkrad hund och den oförsäkrade måste uppsöka veterinär, täcker den försäkrade hundens...
Svar
11
· Visningar
2 988
Senast: Kicki_J
·
I
Övr. Hund Undrar om det finns några högskole/universitetsstudenter som bor i studentlägenhet och har hund? Hur fungerar det för er? Jag är...
Svar
1
· Visningar
1 330
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Fick en fråga idag om jag tror att stora eller små hundar lever längst. Jag svarade att jag tror att "medelstora" hundar som schäfer...
Svar
5
· Visningar
14 493
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu måste jag ju skapa en ny tråd och fråga..Hur många där ute har en AB? Eftersom vi precis skaffat oss en så är man ju jättenyfiken...
Svar
12
· Visningar
1 579
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
Övr. Hund Min ynsta hund var halt igår när jag kom hem:( Det var vänster bakben som inte ville nudda mark. Lyfte tassen och såg att den ena...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund Kommer nu förmodligen skriva ett rätt förvirrat inlägg. Jag vet i huvudet vad jag undrar men har svårt att få ut det i ord och text...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hund2 har loppor och verkar ha haft det i några veckor, vi trodde hennes kliande berodde på hennes gluten allergi men icke. Aja hunden...
Svar
3
· Visningar
2 507
Senast: Modig_Korn
·
M
Övr. Hund Min mormor bor ute på lovön,nära till skog och långt ifån stor väg. Stor tomt med stall och hagar. Nu har hon en...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: mallan
·
C
Övr. Hund Börjar fundera i att skaffa en ny hund, efter att vår gamla schäfer gick bort i somras. Vill ha en vaken, lättlärd och alert hund, som...
Svar
7
· Visningar
4 470
Senast: mimmipigg
·
S
Övr. Hund Hej! Samojed är min drömhund! Så nu vill jag se bilder på era fina Samojeder!:love:
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Måste bara få dela med mej, vovvarna - mamma hund Minna snart 3 år och hennes son Milton drygt 4 månader, var med ut när jag tog kort på...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: Tviggy1081
·
R
Övr. Hund Här får alla som har en hund med rasen Bearded collie i sig lägga upp bilder på dem! Ronja myser i soffan Kan tillägga att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 758
Senast: rattalskare
·
C
Övr. Hund Finns det något universalknep för att bota en lös mage? Var ute två gånger i natt och tidigt i morse med voffsan, som satt och krystade...
Svar
8
· Visningar
2 488
Senast: Aliide
·
X
Övr. Hund Jag har köpt hund :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :) :love: Ahh det gick fort när jag väl pratat med uppfödaren jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 830
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar