Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det någon som har det? Gärna till små hundar (ca 4 kilo).
2
Svar
21
· Visningar
23 731
Senast: Zlatan
·
Z
Övr. Hund Har en liten 5 mån valp(golden/labbe)han har alltid varit lite rädd/ilsken men har på senare tid visat väldigt många aggressiva...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: Aliide
·
G
Övr. Hund Vad är det för skillnad? Har kollat på nätet men jag får ingen ordning på det.
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Nu är jag så less på att hunden inte kan gå ordentligt i koppel. Vi har tränat sedan valpkursen nu (i 7-8 månader) och hon drar...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 613
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej allihopa.. idag har det hänt mig som alla djurägare aldrig vill ska hända!:( -vi har fått avlivat vår gamle schäfer.:cry: Han...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Benso
·
O
Övr. Hund Vad är det? Vad är det för skillnad mot vanlig Dobermann?
Svar
6
· Visningar
1 344
Senast: Jadzia
·
G
Övr. Hund Har precis bett sambon flytta sig från soffan till fåtöljen för att ge tiken plats i soffan. Hanen ligger redan på min andra sida och så...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund berätta för mig: 1. Vilken ras är din absoluta drömras till utseendet? 2. Vilken ras är din absoluta drömras om man endast ser...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 829
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Om jag någon gång i framtiden kommer att skaffa hund vill jag vara väl förberedd. Vad rekomenderar ni att köpa för böcker? Finns det...
Svar
5
· Visningar
3 117
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ofta när man ska besöka utställningar eller någon hundklubb så står det att hunden ska vara vaccinerad för att få vistas på området. Men...
Svar
7
· Visningar
770
Senast: Kilauea
·
D
Övr. Hund Jag har velat ha en nu i ett år. Men det ända är att jag är lite rädd att den ska frysa när jag bor så långt upp. Jag har hört många som...
Svar
7
· Visningar
1 255
Senast: Dutrorvärkligen
·
Övr. Hund Om jag beskriver en hund såhär: Mycket will-to-please, följsam, lättlärd, kontaktsökande, förarvek, kommunikativ, tycker om att träna...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 643
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min hund har fått en ful böld mellan tårna på ena baktassen. Den är stor som en ärta, helt hudfärgad och lite skinnflådd/irriterad pga...
Svar
9
· Visningar
17 876
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Hittade en annons där polismyndigheten i Skåne (via "ombud") säljer 22 st vavvor i åldrar från sju månader till elva år. Är det någon...
2
Svar
24
· Visningar
1 933
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Haha, titta min lille spökSirius som gömmer sig på logen när han är med i stallet :rofl: det är livsfarligt att vara i stallet även om...
Svar
16
· Visningar
1 983
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund var det inte du som lärt din hund det? jag har fått ett trick-ryck och när jag lärt dem städa hade det suttit fint med en...
2
Svar
31
· Visningar
2 816
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Tänkte höra med er här.. Jag hörde nyligen om någon som sa att alla hundar bör ha en fastedag i veckan. För när de levde vilda osv.. för...
Svar
15
· Visningar
2 003
Senast: Daniela
·
Övr. Hund Nu har jag några frågor som poppat när jag läst runt lite här på forumet, hoppas ni kan hjälpa mig med svar :D Hur mycket (ungefär)...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ringde till vårat djursjukus i dag för att vi ska ta bort våran älsta hund..Och vi ville att hon genom sin död skulle kunna hjälpa någon...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Kommer ni ihåg när jag skrev tråden där jag funderade på att avliva Mulle p g a att han lider av extrem separations ångest, att han är...
2
Svar
25
· Visningar
1 811
Senast: Dean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024