Chihuahua hundar 22st

Sv: Chihuahua hundar 22st

Mycket möjligt, så många som vill ha en liten väskjycke idag.
Jag har inte blivit uppringd igen så det kan vara så att hundarna gick åt väldigt fort och att de blev överlastade med mejl och telefonsamtal, att det var därför de stängde av telefonen.

Sv: Chihuahua hundar 22st

Det var ett akut omhändertagande av dessa hundar hos en familj... vet ej anledningen bakom, men det verkade som hundarna var i hyfsat skick...
vet flera stycken som har ringt och budat, så det kanske blev för bra gensvar på annonsen.
Skall bli kul och se om det är några bukefalister som snart ta´lar om att de skaffat sig småhundar...:)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 392
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 092
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 287
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar