Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund :o Får be om ursäkt för att dessa ämnen tas upp igen. Ämne 1: Jag blir såå trött på folk som inte köper hund för dess...
2
Svar
29
· Visningar
2 359
Senast: millansnillan
·
B
Övr. Hund Nu vet jag inte vad jag ska göra längre... Varför envisas folk med att skaffa hundar? Nu har jag ett antal gånger träffat på en liten...
Svar
6
· Visningar
1 003
S
Övr. Hund Min underbara vovva har kissat på sig! låg i sin säng och vilade och när jag går fram till henne ser jag en blöt fläck......men det...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Stoppard
·
B
Övr. Hund hunden har fått ohyra, vartifrån vet jag inte, men det är små grönsvarta 1 mm stora olivformade prickar med små små röda ben i ena...
Svar
7
· Visningar
3 265
Senast: OzzyN
·
S
Övr. Hund har precis varit ute på morgonpromenad med min älskling. Vi hade det lugnt och skönt och så ser vi några barn komma och vi ser att de...
Svar
8
· Visningar
795
Senast: sucka
·
C
Övr. Hund Hur har ni fixat med att jobba för en rumsren vovve när ni bor i lägenhet? Då menar jag typ två tre våningar upp i huset :) Har det...
2
Svar
24
· Visningar
14 274
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Joker var ju riktigt dålig i sin bakdel, men efter att ha ätit 2 tabl./dag så har han inte ont längre *chock* :bow: Kan det verkligen...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Sablar22
·
C
Övr. Hund Seriösa uppfödare sökes, Ge mej tips ? :)
2
Svar
20
· Visningar
1 794
Senast: Colombia_Girl
·
B
Övr. Hund Tänkte lägga in några bilder på våra ögonstenar :) Det skulle vara kul att se era hundar, skriv även ras, ålder, namn etc. Alice...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 658
Senast: Bonetta
·
Övr. Hund och som är vänlig mot dom snälla. Vad ska jag satsa på? Jag har haft hundar förr och jag känner behover komma närmre och närmre, vill...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 636
Senast: Bonetta
·
B
Övr. Hund Nu har jag på allvar, sedan ja gjorde mig av med hästen, börjat fundera på att sluta helt me hästarna helt och istället ha hund...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund den där hundrasen med blåa ögon? Jag har funderat på det ett tag men inte lyckats googla fram en bra bild.
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Raven
·
O
Övr. Hund Nu händer det här inte mig utan jag bara undrar hur man skulle göra ifall ens hund börjar bli agresiv mot än själv? Typ om man har...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min veterinär sa hon blivit ganska nedringd här i GBG ang hundar som drabbats av detta. Inte bara stora besättningar som kennlar utan...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Morcybbe
·
C
Övr. Hund Måste bara få skriva av mej.. satt och surfade lite idag och snubblade över lite filmer (några ligger ute på forumet under pitbull) Men...
Svar
19
· Visningar
1 319
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund ...i en hundras : CHIHUAHUA :love: :love: Dom är ju så otroligt söta & verkar vara så charmiga :) Har börjat spara pengar så jag...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag upptäckte idag (!) att min hund går passgång - är det normalt? Jag har aldrig tänkt på att han skulle göra det förut, men jag vet...
Svar
13
· Visningar
1 399
M
Övr. Hund Läste en tråd nyss om ett hundslagsmål o blev irriterad!! Min stackars Bobby blev anfallen i sommras av en stor Irlänsk setter, Bobby...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här har ni en filmsnutt med Jason när han spexar lite :D! http://www.zippyvideos.com/3660391541793916/mov02742/ Hoppas nu inte...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag mötte en sådan söt hund för några dagar sedan :love: En svart söööt Griffon! Vilken go och glad hund det var! Har suttit och...
Svar
5
· Visningar
1 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka