Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har bestämt vad nästa hund ska bli för något och sitter och kollar på olika hemsidor. Men alla uppfödare verkar lika proffsiga och...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: marieka
·
Övr. Hund Finns det nån här som har chihuahua? Eller är det bara jag...?
Svar
2
· Visningar
778
Senast: jhs
·
P
Övr. Hund Har ni några söta valpbilder? Lägg ut dem här!
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 238
Senast: Colombia_Girl
·
Övr. Hund Nu har malte mask igen. Sist han hade det var i sommras runt falsterboveckan ungefär. Han hade vad jag tror är lååånga spolmaskar. Dom...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Blixtra
·
M
Övr. Hund Läste den där våldtäcktstråden på ÄU eller senior. Då kom jag att tänka på: Känner ni er säkrare ute när ni har hunden med? Har ni...
Svar
17
· Visningar
1 020
Senast: Enya
·
N
Övr. Hund Jag måste bara få höra med er, alla hundmänniskor, här på Buke... För ett par dagar sedan avlivade jag min trogna vän o allt blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 588
Senast: mathil
·
Övr. Hund Någon som har testat kronch basic- torrfoder tilkl sin hund? Är det bra eller dåligt?
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min hund luktar jätteilla i öronen. Han är en valp på ca 15 veckor. Har inte tvättat dom än, men kan det bara börja lukta? Han umgås...
Svar
6
· Visningar
1 729
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Om man vill ha följaden hund, vilka raser rekomenderas. Gärna bild också Barnvänlig mindre format gå att ta med överallt...
Svar
15
· Visningar
1 204
Senast: nermal
·
Övr. Hund :rofl: Sirius ligger och vräker sig i sin mormors säng :P
Svar
10
· Visningar
918
Övr. Hund Efter andra löpen har min lilla dvärgpinscherflicka börjat rida ganska flitigt på greyhounden. Vad beror detta betéende på? Hon har inte...
Svar
8
· Visningar
2 006
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hade med min älskade Focus på ridtur idag. Första gången. Och jag är så imponerad över honom. Han skötte sig nästan exemplariskt :love...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Aningsfull
·
K
Övr. Hund Jag har alltid känt mig lyckligt lottad, när min 3 ½ -årige hanhund inte ännu riktigt fattat det här med löptikar... Det var längesedan...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Den här tråden ligger säkert fel nu, men jag tänkte iaf börja här bland alla "doggy-lovers"! Jag är alltså på jakt efter en bild för...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Mona
·
Y
Övr. Hund Jag och sambon har länge gått i hundskaffarplaner. Nu när vi skaffat eget hus på landet tycker vi att det är dags. Jag har totalt...
Svar
18
· Visningar
2 469
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Här är min lilla buse Emil heter han och är 3 ½ år gammal golden/tollare :love:
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Vilya
·
Övr. Hund Våran 7-åriga tik har börjat kissa inne på sent på natten/morgonen. Det har hänt två gånger nu, och alltid är det i hallen, på samma...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: mimmipigg
·
S
Övr. Hund Har en dreverhane som nu fyller 1år men inte har börjat lyfta på benet än när han kissar, han står likadant och kissar som en valp. Bör...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Hej. Tänkte vara smart och kombinera nytta med nöje :-) Har en 6 årig hanhund som får alldele sför lite motion pga av att min lilla...
Svar
14
· Visningar
1 900
Senast: Raven
·
Övr. Hund Hej. Jag har en whippet tik på 10 månader som får som självsprickor i trampdynorna. Hon får väldigt ont utav det och blir halt Är det...
Svar
10
· Visningar
1 568
Senast: marielen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst