Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och det kommer från mina egna hundar.....som plötsligt börjat använda gräsmattan som toalett. :confused: Jag bor på landet, och innan...
Svar
1
· Visningar
1 186
Övr. Hund Retar upp mig mer och mer på en sak som inträffade på vägen hem från jobbet. Föräldrarna skulle in till stan idag så därför tog de...
Svar
11
· Visningar
1 673
Senast: sussisus
·
B
Övr. Hund Det var någon här (vem?) som hade en sådan blandning! Är lite nyfiken hur det går för er? Vilken typ av hund (personlighet) den blivit...
2
Svar
22
· Visningar
2 050
Senast: Penny_Lane
·
Övr. Hund Träffade en hundpsykolog idag och pratade med henne om min lilla nervösa stackare. Fick en hel del bra tips på hur vi ska försöka lösa...
Svar
2
· Visningar
2 301
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Vill ha en STOR respektingivande ras och har hittat en bild på en ras som jag tycker är stor nog för mig! Jag vill ju skrämma bort...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: KungTulle
·
F
Övr. Hund Skulle behöva lite goda råd om min valp. Det är en blandning mellan husky/bordercollie - 4½ mån... Det är så att hon både bajsar och...
Svar
6
· Visningar
5 039
Senast: Finlandia
·
C
Övr. Hund Säger jag "Nej!" till min hund när hon vill gå fram till en person eller annan hund vi möter på gatan, så ska folk likt förbannat locka...
Svar
12
· Visningar
1 043
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Sambon jobbar till sent inatt, själv sitter jag och fördriver tiden med att sy ett nytt vintertäcke till min lilla kalv. Täcket från...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: ChesterTheJester
·
J
Övr. Hund Ja, det fick jag höra idag att det är förbjudet med hundar i Islands huvudstad. Stämmer det verkligen?? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 988
Senast: Mist
·
Övr. Hund Är det någon här som köpt sin hund riktigt dyrt?? Jag tycker mig läsa ofta om riktigt fina solskenshistorier och folk som "fyndar" sina...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 330
Senast: escodobe
·
Övr. Hund töserna i huset http://i19.photobucket.com/albums/b151/lis1e/DCP_2280.jpg har haft nadja nu en månad ungefär...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Nitra
·
V
Övr. Hund Har enda sedan jag var en liten mus varit alldeles förtjust i Grand Danois. Någon gång ska jag ha en sådan.. (gärna fortast möjligt)...
Svar
11
· Visningar
2 894
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ja så känns det när hundarna av den större rasen är inne. De pruttar så man skulle kunna kola av .. :eek: :eek: :eek: Vi har bytt...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Matiz
·
M
Övr. Hund Jag började för tre veckor sedan att tillsätta bvitamin i maten till min tik. Detta för att jag missade en färskfoder leverans och kunde...
Svar
3
· Visningar
2 429
·
M
Övr. Hund Det som jag sett folk skrivit som skillnad är att lvh är "hårdare" i psyset,egensinnig eller liknande. Men skulle vilja att någon som...
Svar
4
· Visningar
1 819
Senast: mallan
·
F
Övr. Hund har en valp hemma på 11veckor som är VÄLDIGT lös i magen. `ska jag bara ge henne ris å risvatten. ellr något annat :confused:
Svar
8
· Visningar
832
·
Övr. Hund Författare: Cecilie Køste och Morten Egtvedt. Någon som läst den boken?? Vad tyckte ni? Bättre eller sämre än andra böcker om...
Svar
15
· Visningar
1 110
Senast: mallan
·
M
Övr. Hund Har en 23 v dobermannvalp och jag har jättesvårt att få henne rumsren. Hon säger aldrig till när hon är nödig och hon både kissar och...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund det är min "lilla" grandistös=) mattes goaste knähund!!!
Svar
0
· Visningar
169
Senast: nemesis
·
Övr. Hund Min pojkvän har en 1½ årig golden hane som jag mestadels sköter eftersom killen jobbar. Ibland när man är ute med honom kan han få...
Svar
8
· Visningar
857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka