Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har varit och hälsat på valpisarna idag igen. :banana: Förra gången jag var där var de fyra veckor, nu var de sex och fulla av bus! Så...
2
Svar
22
· Visningar
1 736
Senast: marika_
·
Övr. Hund Fick denna hunden för två månader sedan... gissar att hon är ca 6 månader nu. Är det en golden eller labbe? Eller något annat? bexie1...
Svar
12
· Visningar
1 168
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund De senaste dagarna har vår hund betett sig mycket märkligt. I förrgår tvärstannade han och morrade på en reklamskylt, ni vet en sådan...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Jättesöta också! :love: http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/HPIM4954.jpg...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund ...gud vad jag saknar henne :crazy: Satt & kollade igenom några disketter & hittade några bilder på henne. Det högg till i hjärtat...
Svar
16
· Visningar
1 076
Senast: Saybia
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,713274,00.html Att man stressar sin hund att gå till attack!!! Tycker det är...
Svar
17
· Visningar
1 479
Senast: Casper
·
Övr. Hund Förhoppningsvis är det snart dags för Jason att göra sin mh beskrivning. Jag bokade in honom i våras och betalade men har ännu inte...
2
Svar
24
· Visningar
2 360
Senast: Tippan
·
Övr. Hund ÄNTLIGEN! Hittat något som både hunden och jag (snart är resten av famlijen introducerad ;) ) tycker är kul! Köpte en leksak förra...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: _Runaway_
·
A
Övr. Hund Min 6 månaders hane gnäller/ylar väldigt ofta när han är tycker att det händer för lite och jag undrar om någon har något tips på vad...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Annapanna
·
Övr. Hund Jo, Loka är och har alltid varit väldigt fixerad vid mat... Nu har det gått så långt att hon tar sig upp på diskbänken då ingen ser...
Svar
19
· Visningar
5 758
Senast: lady_vip
·
G
Övr. Hund De hjälper oss i hemmet: De skyddar våra barn: De ser till dem som är mindre: De visar oss hur man slappnar av...
2
Svar
27
· Visningar
1 810
Senast: Aliide
·
Övr. Hund ... Går ju hundköpartankar, och vill jobba med min hund. Har hittat en mycket trevlig BC hane (se tidigare tråd) som är tränad lydnad...
Svar
14
· Visningar
1 299
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund blir alla raser röntgade vis ett år ålder ca? Eller är det någon ras man gör det tidigare/senare på?
Svar
9
· Visningar
836
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Nu har jag varit i kontakt med jordbruksverkets hundregister, och enligt dom är det lag på att man måste vara registrerad i deras...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Mynta2
·
O
Övr. Hund Min hund har idag fått en tveksam diagnos Psoriasis. Veterinären var inte helt säker men vi startar i alla fall behandling som om det...
Svar
2
· Visningar
2 289
Övr. Hund Jag sitter och kikar på stamtavlan till en tik för ev. framtida valp, och nu har jag trasslat in mig i linjeavelns elände. Kan nån...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Såg en annons i den lokala tidningen på vita shäfervalpar. Det var ett års garanti på dessa valpar. Vad innebär den garantin? *inget...
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Är det någon här som ska ställa ut på valpuställningen i Malmö den 13 november? Jag kommer nämligen att vara där och jobba den...
Svar
9
· Visningar
877
Övr. Hund Blivande agility-hund, vad tror ni? :rofl: Länk till bilderna!
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: Ämelie
·
G
Övr. Hund Hur tränar ni inkallning med störning? Och hur gör ni om det inte funkar? Indra är jättebra på inkallning, men om en annan hund är i...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Gefjun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama