Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Min valp har börjat skälla på folk och fä. Hur gör man då som ägare? Jag har lugnt sagt nej till henne och gått vidare, men om vi står...
Svar
11
· Visningar
975
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Är det någon som vet hur spåret efter ett skadeskjutit vilt kan påverkas om det går en hundförare med hund men det fungerar inte för...
2
Svar
23
· Visningar
2 247
Senast: Sophia_
·
Övr. Hund Vid vilken ålder får man tidigast para en tik, enligt SKK:s regler?
Svar
5
· Visningar
1 540
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund hejsan! :banana: tänkte bara skriva på hur det gick med min hund Fiffi å att hon rymde å bajsade på golvet (elle ja på mattan...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: The_black_angel
·
Övr. Hund Hur räknar man på dem? Jag har just letat upp de två älskade goldens vi hade när jag var yngre, i rasregistret (mycket spännande! :))...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Har ni kört iväg eller blivit ivägkörda från en kurs pga hunden är för stökig? Blir lika irriterad varje gång jag hör människor som...
Svar
12
· Visningar
1 379
Senast: kakelfrugan
·
Övr. Hund Dagens resultat för gammelman : 1:a, CK, Och bästa Aussieveteran, med en väldigt bra kritik. Tyvärr så placerade vi oss inte i...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Varför kan inget gå min väg för??? (Snälla flytta inte till hund nu ffs) Imorrn måste vi nog ta bort våran ena voff :( Man ska väl...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Vad finns det för omplaceringssidor/sidor till olika hundstall osv på nätet? /Ankan *nyfiken*
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Min hund hade redan ett ID chip när jag köpte henne, och var vaccinerad. Och namnet hon blev vaccinerad och chippad i var hennes gamla...
Svar
11
· Visningar
1 096
Senast: CA
·
Övr. Hund Lilla A har idag plötsligt fått väldigt svullna ögon, och blev trött. Mest de undre ögonlocken som svullnade upp. Vi ringde vet. och...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: giowanna
·
H
Övr. Hund Hej! Jag har en blandrastik som är 6 månader o min kompis har en syster till henne o min kompis pappa har en bror till hunden. Nu har...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Hunden som hade bitit elaka barn och ev. skulle omplaceras/avlivas? Matten drog ju sig ur när jag hade hittat 3 potentiella hem åt...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund När jag söker i ägarregistret efter min hund så kommer det upp en helt annan hund med samma idnummer. Är det så? Går dessa igen? Såg att...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Lagotton är ju kastrerad nu och bär en utomordentligt &%*#/%!"¤ :devil: -tratt (enligt henne själv). Någon som har tips på...
Svar
2
· Visningar
1 699
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund Våran ena hund har drabbats av hosta. det låter läskigt. Hon hostar inte hela tiden. Hon är vaccinerad mot kennelhosta. Men de kan...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ... tror jag att det var, att nu är det inte små minihundar som är modet längre. Nu är hundmodet att ha en stor blandras-byracka :crazy...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: ChesterTheJester
·
K
Övr. Hund Nu är hundletandet över :bump: Hämtade igår en 14 veckor gammal engelsk springer spaniel tös, Bea. Otroligt glad och frammåt hund!
Svar
7
· Visningar
821
Senast: MoonFlight
·
Övr. Hund Hej! Skulle någon kunna berätta lite om Chihuahua och boxer. Är intresserad av att köpa någon av raserna men vet inte vilken. Vet ni...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Gah! Jag är helt förvirrad. Kanske ska ta en fodertik. Det är bara lite prat på det. Inget praktiskt är fixat än osv, jag har ju inte...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.