Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon här som gått någon typ av hundmassörutbildning (på Axelson's)? Dvs antingen för husbehov, för att massera den egna hunden, eller...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hej.. nu är jag lite förvirrad... Min valp har ju fått vaccination mot Parvo hos uppfödaren. Nu vid tolv veckors ålder ska han ju...
Svar
18
· Visningar
1 170
Senast: Gnist
·
B
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Ska en Cavalier King Charles Spaniel vara överbyggd? DVS korset är högre än manken? När hon går som vanligt är korset nästan i höjd med...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Madeleine Nilsson
·
Övr. Hund Skrev i förra "Rävskabbstråden" att mina hundar inte svarat på Stronghold. Har nu fått ny veterinär (mycket ung sådan) och ny...
Svar
15
· Visningar
2 362
Senast: Karin2005
·
G
Övr. Hund Någon som känner till en rottishane som fått det?
Svar
12
· Visningar
827
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ger ni märgben till era hundar? Min brukar få det och han blir inte dålig i magen. Hur ofta kan man ge dom märgben?
Svar
17
· Visningar
1 071
Senast: FjantaZ
·
Övr. Hund ...enligt lagotton. Det började som vanligt, strax efter 8. Vi vaknade och gosade en stund innan vi gick upp. Det var sen det...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund INTCH SCH DKCH NCH FINCH NORDCH Är jag helt ute och cyklar när jag gissar att dessa titlar betyder (i fallande ordning)...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Man ska tydligen gräva ner grejjer i marken istället för ett staket och sen sätter man på hunden ett speciellt halsband och när hunden...
Svar
9
· Visningar
1 184
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund min kusin (6 år) har precis kommit på hur man gör: "sitt, sitt!!" hunden lyssnar inte, Kim tänker lite och kommer sen på att man ju...
Svar
4
· Visningar
2 713
Senast: Snäjkie
·
C
Övr. Hund Hur mycket ägg kan en hund äta egentligen? Innan det blir "farligt"... Min vovve är inne i en period av matvägran verkar det som, men om...
Svar
11
· Visningar
24 039
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Natten mellan tisdag och onsdag höll vår älskade vovve oss vakna hela natten. Han var så orolig inomhus, gick med svansen mellan benen...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Det som jag fasat för när det gäller smuggelhundar. Man har konstaterat två hundar i Gnosjö Kommun med parasit "Dvärgbandsmask" Nu är de...
2
Svar
28
· Visningar
2 447
G
Övr. Hund Hur använder man spårsele och spårlina och varför gör man det? Använder alla som spårar det? Är intresserad av detta med spår, men är...
Svar
19
· Visningar
1 063
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Någon med erfarenheter av dessa raser? Vill höra allt! Åker och tittar på en Manchesterterrier i helgen!
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Sophia_
·
G
Övr. Hund Hej, undrar hur man ska göra när grannen låter sina 2 hundar springa lösa in på vår tomt , ibland jagar de våra katter. Grannarna säger...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 457
Senast: Pia
·
Övr. Hund Vår hunds dagkompis har fått skabb och därmed så behandlas vår hund med. Hur länge skall man hålla sin hund isolerad från andra hundar...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Nu är min valpis mätt! Mamma tog ut pengar till mig i dag, 1500 kr och jag la dem på skrivbordet. Nu när jag komemr tillbaka från ett...
Svar
14
· Visningar
1 283
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jaha, jag skulle vilja avmaska min lille hund. Han är 8 månader och inte avmaskad ordentligt sedan jag fick honom. Första kuren med...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama