Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Loka hämtade tidningen i morse och på framsidan står det Jakthund fick halsen avskuren NU är jag inte så bra på att länka, så de...
Svar
18
· Visningar
1 185
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund behöver en valp? Jag blir chockad när jag läser om 6månadersvalpar som inte börjat gå promenader än :eek: Visst man ska inte gå 2...
Svar
13
· Visningar
1 869
·
Övr. Hund Nån mer som ska börja på kurs där i oktober mer än jag ? Den 17/10 startar våran kurs, unghundskursen då..Vore kul om nån fler här på...
Svar
3
· Visningar
2 033
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Tanken är ju att vi ska skaffa hund under nästa år och är ju sånn att jag vill veta allt och planera och ha mig.. just nu är jag inne på...
Svar
8
· Visningar
2 625
Senast: LadyLusifer
·
Övr. Hund Har anmält mig som väldigt intresserad till ett omplaceringshem för hundar som farit illa utomlands... men inte sagt nåt till mamma o...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Äntligen har vi fått hem våran lilla valp.. Finsk Lapphund som heter "Zack"... 4v... 4v.. 9v.. 9v.. 9v...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: nermal
·
Övr. Hund Hej hopp alla buke(hund) vänner... Kände att det var dags att göra en uppdatering ang Atlaz och mig, för att förklara varför vi inte...
2
Svar
34
· Visningar
3 119
·
M
Övr. Hund Hej! Kan gissa att det finns en del hundägande studenter häromkring? Vad skulle vilja fråga är; hur funkar det? Hur mycket blir er...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: cissi_cassandra
·
G
Övr. Hund Var ute på promenad med tiken idag då jag stötte på en hundägare som på avstånd ropade till mig: Är det en hane eller tik? När jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 910
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Är det nån som har collie??? Jag har en hon är bara för söt... Pratar och så... :love: Hon är 10 år och heter Kimbess Chrissie in Red...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: _Yggdrasil_
·
Övr. Hund Har folk glömt att det är HUNDAR de konkar rundor på!?!?!? Jag blir upprörd faktiskt, för de har ju egentligen i grund och botten...
2
Svar
33
· Visningar
2 768
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Jag är så pirrig i kroppen. Imorgon klockan 13.00 blir det av. Jag är så fylld av förväntan och nervositet. Tänk om han klipper dumpen...
Svar
6
· Visningar
811
·
Övr. Hund Vad har er lilla älskling utsatt er för som fått er att vilja sjunka genom jorden..... Min hund vill gärna lyfta benet och kissa på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 739
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Pojken har skickat lite bilder på sin sju veckors dvärgpinscherkille Kaizer! :love: Ursäkta skärpan och att några bilder är lite mörka...
2
Svar
29
· Visningar
2 757
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Eftersom min länk i "Chihuahua och andra små..." inte funkade så tänkte jag göra ett nytt försök. :idea: Få se om det funkar denna...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Hidalgo
·
D
Övr. Hund http://www.e-michael.jp/gallery.htm
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Hidalgo
·
C
Övr. Hund Jag tycker att denna ras verkar urtrevlig, och skulle vilja veta om det är nån här inne som känner till nåt om dem? Har de problem med...
Svar
10
· Visningar
2 800
Senast: lilltigern
·
L
Övr. Hund Nu har min största dröm blivit sann, efter tre veckors väntande kommer jag hämta min valp i morgon. :love: oj, vad jag är nervös...
Svar
4
· Visningar
3 014
Senast: fjolltroll
·
M
Övr. Hund Jag har köpt en hund där jag har skrivit på att uppfödaren har avelsrätt på den med en kull. nu skall den paras och min undran är. Får...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jaha då börjar dagen d närma sig. Vi ska ställa ut våran dalmatinertjej för första gången. Storkillen har ju ett blått och ett brunt öga...
Svar
2
· Visningar
624
Senast: amalia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Halt efter vila
  • Uppdateringstråd 30