Pinsamheter!!!!

Sv: Pinsamheter!!!!

Min hund har kissat I grannens gympaskor som stod i hallen (gemensamn ingång)
Sen när jag åkte o hämtade Midas kissade han nästan på carolalinds dörrtröskel, men jag stod precis ovanför honom o knöt ksorna så jag hann få tag i nackskinnet innan han lyckades :p

Eller när "svärmor" var ute och gick med honom och han följde efter en gubbe som gick framför, när gubben vände följde milo efetr.. det visade sig att gubben hade en korv i fickan :D och milo gav sig inte förren han hade fått en bit..

Annanrs är han pinsam o gå offentligt med för han hoppar och skäller hysteriskt när han tycker det är skojigt, och inget är ju roligare än att gå ute bland massa folk :smirk:

Senast ändrad:

Min snuffis är bäst på att gå mellan benen på folk och han gör det när han blir glad och uppspelt.. Så jag kan ju informera om att många killar som vovvsingen träffat har hukat sig efter att hunden kommit bakifrån och skjutit upp nosen :o :rofl:

Han är även en mästare på att knyta upp bikinisar, värst var förra året när vi satt på klippor med massor av folk och han lyckades knyta upp den sprang iväg och ville leka jage... Det ville inte jag :cool: :angel:

Men underbar är vad han är :love:

Min förra hund var en mycket speciell herre. När han fick syn på människor som liknade folk han kände, stirrade han ut dem och gnällde tills de stackars förvirrade offrena kom fram. Sen när han upptäckte att de var fel personer ignorerade han dem totalt :devil:

min lilla gumma vill gärna "lägga sig å dö" på lydnadsplanen :crazy: dom skrattade gott åt oss sist det hände..

med andra ord så rekomenderar jag INTE nån att lära sin hund en massa trix när man ska köra lydnad :)

Isprinsessan skrev:
Pinka gärna på småhundar, helst om de visar aggressivitet, snällt att han bara gör det, han kunde ju likväl ha huggit huvet av dom med tanke på storleken. Kanske förstår han att det är oerhört förnedrande mot de små liven med en dusch istället :angel: .

:rofl: :rofl: Ohh jag tror jag kissar på mig här där jag sitter och asgarvar! :rofl: :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar