Pinsamheter!!!!

Sv: Pinsamheter!!!!

Hobbe kissade också hos veterinären när han var liten :o
Han hämtade ofta smutstvätt från tvättkorgen (underkläder..) :o
Skiter gärna mitt i stan, gärna när han tuggat i sej nåt gosedjur så han liksom behöver lite hjälp på traven :o :rofl:
Han tigger mat av folk men spottar ut allt.

Har en bekant vars setter-tik satte i sej fyra använda tamponger! :eek: :rofl: Hon fick åka in till veterinären med henne :rofl:

nuuuu ska vi se här *rota rota rota*

min hund har.. bajsat mitt MITT på gatan när det råkade komma en klump med pensionärer gåendes förbi.
försökt kissa på ett hjul på en barnvagn när vi stod still och pratade!
hrm, kissade på påsen jag hade med mig till hundträningen i höstas. riktigt mysigt.
^^

men det som tar priset är när han tar gamla trosor och springer runt med dom (helst när det är besök hemma) och visar upp hans fina byte som vi aldrig aldrig aaaaaldrig får ta från honom. och så viftar han på svansen och lattjar.

Senast ändrad:

Isa_79 skrev:
Det första min förra hund gjorde efter att vi flyttat in i våran förra lägenhet (studentlägenhet) var att smita in till grannen, stjäla ett par av hennes använda stringtrosor och lägga sig under sängen, vilt morrande, för att skydda sitt rov. Fiiiint första intryck hon fick av oss.. :o

// Isa

Hur redde ni ut situationen *nyfiken* :angel:

Inget tror jag, visst kan hon få för sig att skita vid olämpliga tillfällen men det har inte vart så överdrivet farligt... :confused:
Ska försöka komma ihåg nåt!

Oooh, min mans pitbull Diesel älskar att göra bort mig! När jag var hemma hos honom för första gången (och hade ganska löst sittande adidas-byxor på mig) drar hunden ner brallorna på mig framför honom och ett gäng av hans kompisar! :o

Sedan när vi flyttade in tillsammans tog Diesel mina ett par av mina trosor och åt upp dem! :eek: Delvis åtminstone! Han tuggade hål på, hm, ja... den intimt sittande delen.

När vi bodde hos hans föräldrar i 3 månader, då vi var mellan lägenheter kom jag hem från jobbet en dag och hittar utspridda, halvätna bindor i hallen! Iiiiiiiiiihh! Så kommer Diesel ut ur badrummet med ett nytt fynd som han har lyckats fiska upp ur papperskorgen (med lock på!). Jag säger - DIESEL!! :mad: Och genast ser han jätteskyldig ut och försöker slinka undan med sitt välsmakande (yuck!!) byte! Jag fick jaga honom ner till köket innan jag fick tag på honom och skynda mig att städa upp resterna. Som tur var hann ingen annan se hela röran...

vår lilla gelly, en schäfertik, och jag var ute i skogen och joggade under den tiden som vi bodde nära stan. det hade precis regnat o jag sprang med henne i koppel när hon plötsligt får för sig att göra en tvärvändning in på en stig. min kropp och fysikens lagar klarade inte riktigt av denna snabba ändring av kurs så jag halkade in i en buske och gelly fick värsta farten så jag åkte efter en liten bit då jag fastnade i kopplet. en bit bort på joggingstigen stog en klunga människor...piiiinsamt :o

Hmm, min sambo frågade varför jag sket på mig och gömde trosorna under bordet :rofl:
jäkla valp som tagit ett par rena trosor faktist och rivit ut dom och skitigt på dom
3383880.jpg

Jag fick traska in i hennes lägenhet, dra ut hunden ifrån under sängen och övertala honom att släppa trosorna, dvs vrida dom ur munnen på honom. Det mest pinsamma var dock när jag lämnade tillbaks trosorna och insåg att ägaren inte hade så jättemycket på sig. :o

// Isa

åh.. min lilla vovvis har gjort en massa pinsamheter.. en gång när vi va ute å gick mötte vi en "gående brevbärare" som hälsar på henne å hon sticker upp nosen o nosar mellan bena på honom.. å han försöker trycka bort henne lite försiktigt men hon fortsätter.. (det e hennes lilla spec. sätt att visa att hon vill ha kli på ryggen, men det visste ju inte han.. ) så ja fick le lite ursäkande å säga 'nää, kom nu matilda..' å gå där ifrån i en välldans fart :p

Våran terrier som vi hade förut skulle abslolut jucka på min extremt hundrädda kompis arm :o hela tiden! :eek: :crazy:

Nallo är lika pinsam varje gång vi möter en hund :crazy:
Drar, skäller och morrar. Jag får hålla i för kung och fosterland för att inte han ska slita sig, vilket leder till att halsbandet (stryp) såklart dras åt och han låter som om han har rabies eller nåt :crazy:
Folk får väldigt bråttom därifrån då :o :crazy:

tjadu, för hrm ca 14 år sen ställde mamma ut min hund som kissade på dommarens ben :angel:

En kompis hund ställde sig snällt och revirade på mig och min cykel då vi stod och samtalade ett par år sedan.

Mina två små skämdes jag massor över för ca 2 år sedan.... dom revirbajsade och kissade hos min kompis... I SOFFAN! :angel: (hon har också en hanhund så det vart lite mkt testosteron ett tag)

ja vad ska man ösga pinsamma hundar har man gott om!!
Det där med att stjäla trosor och kalsonger e la en klassiker...men mina föräldrar hade en tax inna jag var född. Den här taxen var inte som han skulle och visade en hmm gnutta aggrisivitet ibland!Men denna jycke skulle ställas ut och allt gick bra. Domaren hade bestaämmt att våran snygga jycke skulle ha första pris men ska göra en sista koll. han går fram och ska trycka lite över ryggen på honom. Detta passar inte och SMACK så har domaren en tax fasrkilad i sin hand...ska jag nämna att han blev diskad??

När Frasse var liten valp och vi åkte färja till gotland kunde han inte hålla sig och kissade på heltäckningsmattan. När vi skulle gå ner till bilen bajsade han på bildäck, lös i magen var han också :o

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar