Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Senast sydda hundplagget! Har ni också något nytt som ni har sytt själva till era hundar? Visa gärna bild! Min hund har...
Svar
18
· Visningar
1 344
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Min kompis rottis-tik på nio år har fått lite konstiga saker för sig. Hon har börjat slicka på grus och hon äter sitt eget (?) bajs...
Svar
7
· Visningar
1 305
H
Övr. Hund Kan en hund ha magsjuka? Efter att ha sprungit som en dåre hela natten lade jag mig och sov vid 7. Vaknade vid 10 av att han har spytt...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: heineken
·
Övr. Hund Misstänker starkt att 2 av mina jyckar har drabbats av rävskabb... Förra veckan då vi stod och veterinärbesiktade en av hästarna så...
2
Svar
33
· Visningar
3 321
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Här ska det skaffas hund :) (ursäkta lång inledning men det behövdes :o ) Vi(sambon & jag) har lite svårigheter att välja om vi...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: fjutten
·
A
Övr. Hund Jag har en Golden kille som är 5 månader vars pungkulor inte har trillat ner än. Jag trodde att dom skulle komma senare, när han är lite...
2
Svar
23
· Visningar
3 787
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur är denna ras? Jag har bara haft lite ytlig kontakt med denna ras och har bara positiv men liten erfarenhet. Har fått för mig det är...
2
Svar
24
· Visningar
1 945
Övr. Hund Jag har en collietik som är lite för rund och go´om sin mage. Hon behöver bantas och dessutom motionera lite mer, är lite av en...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: Solis
·
C
Övr. Hund Vad heter hundtidningen där det står hur man kan lära sin hund hitta svamp? Den har kommit ut nyligen och jag ska be min pappa köpa med...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: Cassie_
·
Övr. Hund *suck* Det började med att hon började slicka sig på ena framtassen så pälsen nästan försvann helt. Sen började hon klia sig i ena...
Svar
8
· Visningar
6 377
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Sambon funderar på att komplettera vår familj med en andra hund, en tjänstehund. Vanligtvis stöttar jag min sambo i hans jobbambitioner...
Svar
8
· Visningar
1 460
W
Övr. Hund Nu vet jag inte hur många här som även håller till på vovve, men om ni har missat detta så snälla gå in och läs! Karro och Sviken. Det...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: Gnist
·
Övr. Hund någon måste ha bytt ut Hailee mot någon annan precis likadan vovve! var nyss ute och gick med henne, och vi mötte 3 (TRE!!) hundar i...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Hidalgo
·
Övr. Hund Nån som ska dit och ställa ut sin(a) hund(ar)??
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Malin_L
·
Övr. Hund Titta på det här om ni inte redan har sett det: http://www.forpitssake.org/katrina.html
Svar
19
· Visningar
1 426
Senast: Sophia_
·
A
Övr. Hund Jag går och funderar på en lämplig hundras men till saken hör att det är min första hund så jag undrar lite vilken ras som kan vara...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 660
Senast: bupi
·
Övr. Hund Ja jag vet att det finns flera trådar om det här men har inte hittat nåt svar. Min hund får ibland - oregelbundet och sällan - nåt...
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: allroundhästarna
·
H
Övr. Hund Jag bara undrar om detta beteende var rätt.... Hon var hos mig o hälsade på m sin 9 v gamla dreverhane, jag har en blandis på 7 mån...
Svar
3
· Visningar
783
T
Övr. Hund Hejsan! Jag har ett problem, det är så här att vi har precis fått en greyhound. (elle ja vi har haft henne i typ 3 veckor) När vi...
2
Svar
30
· Visningar
2 005
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ämnet kommer upp lite i min tidigare tråd om lämpliga stallhundar... Hur mycket problem kan det bli, och hur mycket problem är det...
2
Svar
38
· Visningar
6 334
Senast: sammi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar