Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu ska vi skaffa hund igen ! Och eftersom pappa har förlorat åsiktsrätten i detta avgörande (mina föräldrar har numera flyttat isär)...
Svar
17
· Visningar
2 056
Senast: elmelts
·
R
Övr. Hund Hej hej, är ny i detta forum. Tänkte höra om ngn har ngt tips hur jag kan få ner min hane i vikt, jag har en rhodesian ridgeback på 6år...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund ville se era fina vovvar!! har kommer några bilder på min fina vovve: tittar anklagande hunden trött titta så söta...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 881
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund Vilken djungel!! Första egna hunden och man vill göra RÄTT!! Har en liten "Cockerpoo", ganska så rund och go om magen. Ger nu Lonestars...
Svar
9
· Visningar
2 776
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund tralalalala jag dansar på små rosa moln. vi tävlade idag och vi vann vår klass! med bl a 9,5 på linförighet och 10 på fritt följ...
2
Svar
36
· Visningar
1 611
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Efter mkt om och men har vi nu bestämmt oss för en pudelbebis... Tänkte mig först en d/s gårdshund ju, men min sambo reagerade lite på...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: marika_
·
Övr. Hund Jag ska försöka fatta mig kort. Nått har hänt med min hund.Och jag blir mer och mer osäker..(snart 3 årig tik Akita/dobermann mix) Det...
Svar
19
· Visningar
1 304
Senast: Dean
·
Övr. Hund är jag nu.. Har efter idogt sökande efter en bra tik till kenneln, äntligen hittat en tik, med rätt stam, ålder, meriter och som...
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Hej! Efter första löpet (startade för 6 veckor sedan) har ´tiken nu haft svullna spenar i 2 veckor. Hon är lite trög och "vimsig". Har...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Toudi
·
K
Övr. Hund Eller ny och ny är den väl inte, men vi har inte hunnit använda den så mycket sedan jag köpte den. Men nu när höstmörkret börjar...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: linafina
·
Övr. Hund Fy faen för hundutställningar! Eller för mig själv kanske? Utställning i morgon och vad har jag gjort idag då? Inte ett dugg! :p Jag...
Svar
10
· Visningar
984
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Hej hej ! Jag har en liten fråga, hur mycket motion behöver en Doberman (stavning?) och en Engelsk springer spaniel per dag?? Det...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Vi har börjat med ett färskfoder till hundarna. De har nu gått på det i en vecka. Men lillstintan blir så otroligt överaktiv på det...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: amalia
·
Övr. Hund Västgötska Brukskarlsklubben :devil: :devil: :devil: :devil: Till dig som tänkt skaffa karl...
Svar
7
· Visningar
1 862
Senast: oseriös
·
V
Övr. Hund Ska bygga hundgård. Min fru har en lagotto-kille på 7 månader. Jag ska köpa mig en rottweiler, valp eller omplacering är inte klart...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Här är det rena rama brukshundklubben på kyrkogården och i kyrkparken! Är det så där ni bor också? Jättebra att gå där och träna kontakt...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Vår hund har börjat lukta ganska illa. Det beror inte på tandsten eller att hon är smutsig. Jag tror det kan ha att göra med den nya...
Svar
9
· Visningar
2 384
Senast: Seabaz
·
O
Övr. Hund nån mer som har ett sånt sött troll ? :D här är min prinsessa :love: hon är 5månader
Svar
11
· Visningar
3 872
Senast: oseriös
·
Övr. Hund Har en Parson jack russel som lider av tandsten, gör väl de flesta hundar mer eller mindre. Men han blir inflamerad i tandkött och...
Svar
8
· Visningar
1 138
S
Övr. Hund Detta är världens snällaste Japansk spets som finns. Men visst ser hon grym ut.... Mattes lilla sötnos :love:
Svar
2
· Visningar
783
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama