Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hejsan nu är de drygt 20 dagar sedan som jag parade min tik, skall ta ett blodprov på henne nästa vecka.. men ja är lite fundersam för...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Bebben
·
Övr. Hund En nära vän R ringde mig nyss helt förtvivlad. Hennes sambos bror har skaffat sig en pitbull-valp för någon vecka sedan och misssköter...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Har ju en Hamiltonstövarvalp som nu är 13 veckor. Hon har vid 2 tillfällen suttit o skrikit rakt ut omkring en halv minut.Idag var det...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Gefjun
·
B
Övr. Hund Jag har ett problem mid min 1 åriga Jack Russel hane. Han har enda sedan han kom till oss varit dålig på att äta. Hos uppfödaren fick...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund Arne ställs inför norsk domare: Arnes rosetter: 1:a pris, HP, BIM Arne i sitt nya *bling-bling* Skriv gärna en eller...
Svar
13
· Visningar
1 001
Senast: giowanna
·
G
Övr. Hund Min sambos chef har en golden retriever valp på 16 v. Denna väger nu 20 kg. Är det verkligen normalt?
2 3
Svar
40
· Visningar
7 299
Senast: sammi
·
M
Övr. Hund Hur hittar man dem? Jag tittade lite på SKK och SBK:s hemsidor men hittade inget... Finns det inget register eller nåt som man kan söka...
Svar
16
· Visningar
1 560
Senast: Vaccan
·
H
Övr. Hund Jag och sambon är i valet och kvalet, vi har sen tidigare en kinesisk nakenhund (kommer att skaffa fler sånna men vi vill ha dem efter...
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: Carla
·
S
Övr. Hund Min hanhund och yngsta tiken är för tunna i mitt tycke, nu har iofs hanhunden förlorat vikt när äldsta tiken löpte eftersom han inte...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Konstig rubrik kanske men.. Jag är nämligen på jakt efter en speciell hund. Det ska vara en viss ras, en viss färg och ett visst kön...
Svar
12
· Visningar
1 363
Senast: potion
·
P
Övr. Hund Lite uppdatering om hur det går med nya bordern Jesper. Ett av mina större problem jag haft och till viss del fortfarande har är att...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Är det någon här som har en chihuahua ? Ska få en när jag gått klart skolan:)
Svar
12
· Visningar
1 184
Senast: Ramona
·
E
Övr. Hund Är det någon som lärt in sin hund gå spår med hjälp av klicker, snitslar nere vid backen och inget spårslut? Fick höra om metoden och...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Vad är det man behöver tänka på om man går i valptankar men redan har en vuxen hund? Alla vanliga 'köpa valp'-tankar (tid, pengar osv)...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Favina
·
B
Övr. Hund När ska man egentligen avmaska hundarna? När dom är valpar, men sen då? När det behövs eller en gång/år? 2 gånger/år?
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Doneloge
·
M
Övr. Hund Bakgrundsfakta: Igår när jag var ute med valpen så kom det ut en stor labrador från skogen. Den ville antagligen bara leka (viftade...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: LIA
·
S
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Aliide
·
M
Övr. Hund Jag är ju väl medveten om att hundar ska ha fri tillgång till vatten men min hanhund har börjat "okynnesdricka". Det verkar som att han...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 571
Senast: LIA
·
Övr. Hund fick ju hem ny vovva i fredags. hon har våtexem (blandras med bla, labbe o bernersennen) och har fått royal canin tidigare (kommer att...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Jadzia
·
M
Övr. Hund Är det inte lite väl tidigt för min valp att bli det? En 6 månaders gammal cockerspanielvalp. Han har försökt att jucka på mig...
Svar
7
· Visningar
2 449
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama