Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Alldeles för ett par minuter sedan var jag bara tvungen att fota vårat härliga gäng som satt spända tillsammans i sängen i väntan på...
Svar
13
· Visningar
1 385
Övr. Hund ...söt som socker :p ...ettrig som tusan :crazy: ...envis som en get :smirk: ...gullig så man bara vill äta upp henne :d...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: enjes
·
I
Övr. Hund Skulle vilja veta om detta är samma ras ? Man ser många annonser på amstaff på nätet, kan man registrera dom vid kennelklubben ?
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Isidor
·
Övr. Hund Har er hund /hundar några tics? Dvs underliga men ganska roliga/ gulliga beteenden som ni inte lärt dem, men ni VET dyker upp vi vissa...
2
Svar
25
· Visningar
4 294
Senast: Silly
·
Övr. Hund Ställde båda hundarna. Min egen dvärgpinscher samt pojkvännens greyhound. Gick helt klart skapligt. ;) Båda hundarna plockade hem BIR...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Silly
·
J
Övr. Hund Lite uppdatering om min lille bäbis Tobbe... han är nu hela 9 månader! Kolla in hans favoritlek med katten Bamse! :)
Svar
14
· Visningar
1 204
Senast: Kalinsi
·
C
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på er och er hund. Gärna sånna där bilder man vill glömma, eller som man ligger dubbelvikt av skratt... Har ni...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: moe
·
K
Övr. Hund Här omkring där vi bor finns underbara skogar, som nu är fulla av älgjägare. Vi hundägare är därmed förpassade till vägar, och hur kul...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: moe
·
G
Övr. Hund Hittade 2 st sådana sår på tiken min. Kan det vara ringorm? Någon som har förslag. Det ena upptäckte jag för några dagar sedan och den...
Svar
12
· Visningar
1 483
Senast: Nitra
·
H
Övr. Hund Jag går en hundkurs nu o det är ett par som har hämtat en hund från Danmark, den är vit m svart huvud. Liknar en setter litegrann men...
2
Svar
34
· Visningar
2 400
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund När började ni tejpa öronen? Min lilla DP-hane har förnärvarande ett stående och ett hängande öra. Eftersom tanken är att så småningom...
Svar
5
· Visningar
2 767
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Hur länge sover era hundar; 1. Om ni ligger kvar i sängen själva länge? 2. Om ni går upp tidigt? 3. ? Min hund ligger kvar...
Svar
13
· Visningar
921
Senast: Lazio
·
G
Övr. Hund Ja. det gör valpen, 17 v, i kopplet. Hon är helt hopplös just nu, bara hugger tag i kopplet och drar o drar. Har läst att man ska...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hej! Min berner sennen, 9 år har betett sig konstigt idag. När jag kom upp på morgonen blev han inte glad, han brukar vifta jättemycket...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Fengur
·
Övr. Hund Eller vad är det egentligen för nåt? Är det bara en dvärgpinscher som busar fångad i fel ögonblick? Hur som helst så ser hon ut som en...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: Mysgrisen
·
B
Övr. Hund Ja, då har man ju en allergisk hund.. Min avelstik oxå.. Har diskuterat detta fram och tillbaka vad som är det rätta att göra.. Min...
2
Svar
24
· Visningar
3 094
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Jag har blivit dagmatte åt en dalmatiner på 3 år och nu undrar jag vad som är normalt att ta betalt? Jag kommer få en 100-lapp om...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Toksussie
·
Hundträning När kan man börja träna drag med sin hund? Vad för sele bör man använda? Har tänkt å köpa en Nomesele, är det en bra sele? Hade...
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: CA
·
G
Svar
11
· Visningar
969
Senast: jea78
·
M
Övr. Hund Min shäfer/kelpie hane gick upp väldigt mycket i vikt efter att han blev kastrerad. Jag känner nu att han måste tappa några kilo om hans...
Svar
17
· Visningar
6 514
Senast: HaRLeKIn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama