Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det rör sig om en 3årig toypudelhane och en 1,5årig goldenhane. Pudeln är nyfiken på goldenpojken och det går bra att vara ute och gå...
Svar
9
· Visningar
2 031
S
Övr. Hund Nån som gett det till sin vovve. Jag ger min golden torrfoder med lax. Men många säger att det inte är nå bra för hundar. Fodret är...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: svart arabhingst
·
K
Övr. Hund Min systers sambo är (fågel)jägare och hundägare, men kan inte ha hunden hemma pga ena barnets allergi, så han har senaste åren varit...
Svar
15
· Visningar
1 578
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Måste bar sätta in ett foto på min Baby.. :love: :love: Bild på honom när han var 5 månader och jag precis hade fått honom ENJOY...
Svar
12
· Visningar
1 070
Senast: Becca85
·
B
Övr. Hund Sitter å väntar på att klockan skall bli två så att jag kan åka iväg med Leia.. Hon har kliat sig i ansiktet under en tid och sist jag...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Bee Sweet´s
·
K
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av dessa "fästingsjukdomar" på hundar? Min hund har en massa konstiga symptom sedan flera år tillbaka. Ena...
Svar
1
· Visningar
1 487
Senast: Trissa
·
L
Övr. Hund Hästmassage är vanligt och nu undrar jag om det är lika vanligt bland hundarna? Jag har inte gjort det med Wille fast jag har börjat...
Svar
4
· Visningar
776
Övr. Hund Hur köpte ni era hundar? Var ni inne på rassidan och ringde valpförmedlare eller ringde ni runt till uppfödare och frågade? Ni kanske...
2
Svar
29
· Visningar
2 220
Senast: kpist
·
Övr. Hund Har lite funderingar och frågor, hoppas ni har bra svar! :) 1.) Markerar alla hanhundar lika mycket? Eller har det med rang att...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Vi börjar nu på söndag, men jag är lite nyfiken på att redan nu få reda på vad som "förväntas" av oss. Någon som har lust att ge lite...
Svar
1
· Visningar
1 446
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har inte varit medlem i skk sen mitt medlemskap gick ut i maj i år, men ändå fortsätter de skicka tidningen hundsport till mig...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Det har nu gatt drygt tva veckor sedan ko-incidenten. Harley fick stanna hemma nagra dagar efter forsta forsoket att besoka kossorna...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Ramona
·
Övr. Hund det har öppnats ett litet hundtrimmeri alldeles i närheten där jag bor. ägaren funderar på att ta in precept för försäljning och det...
Svar
7
· Visningar
878
·
L
Övr. Hund Nu har jag bestämt mig ang omplaceringen jag funderade över. Efter långt övervägande, och många tankar hit och dit, bestämde jag mig...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund Här kommer lilla guldklimpen Arne´s resultat från helgens utställning i Sofiero: 1:a plats med HP, och BIM-valp!! Han var...
Svar
12
· Visningar
874
Senast: giowanna
·
K
Övr. Hund när kan man para hundar? alltså hur gammal måste honan va för att kunna få valpar och hur gammal måste hanen va får att kunna göra...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: svart arabhingst
·
B
Övr. Hund Hur ofta avmaskar ni era hundar/år? Vilka preparat använder ni och brukar ni ta träckprov för annalys? Vi bor på landet, på en stor...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: moe
·
X
Övr. Hund http://www.deadend.se
Svar
4
· Visningar
739
Övr. Hund Jag och sambon har planer på att skaffa schäfer nr två nästa sommar eller eventuellt nästa sommar igen. Det ska vara en hund med...
Svar
11
· Visningar
6 222
·
Övr. Hund Mammas hund har feber (40,2 igårkväll och nu på morgonen 40,5). Hon är inte hängig, men lite slöare än vanligt och ville inte äta igår...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30