Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tränade agility för första gången med min dvärgpinscher igår och det gick helt kanon! Hon älskade det, minst sagt. Hon sprang genom...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: cissi_cassandra
·
E
Övr. Hund Gör en variant på tråden som är uppe på gnägg.. Hur märker man att ni är hundidioter? Mina tecken: *Jag har dragselar, spårsele...
2
Svar
27
· Visningar
2 452
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Hej! Jag och min (blåsta) vovve tränar agility. I sommar hade vi uppehåll från träningen. Innan sommaren verkligen VÄGRADE hon att gå...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: cissi_cassandra
·
Övr. Hund Finns det någon här som ska ställa ut i Sofiero i Helsingborg i september? Har ni ställt ut något i sommar? Var isåfall och hur gick...
2
Svar
25
· Visningar
1 759
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Ska på stort kalas i helgen, givertvis ska killarna med..... [/IMG] / Linda
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Seabaz
·
D
Övr. Hund Jag undrar hur ofta ni avmaskar era hundar och vilket medel ni använder? Jag tänkte avmaska mina hundar nu men är fundersam kring vilket...
Svar
8
· Visningar
1 820
Senast: eldhroka
·
C
Övr. Hund Märker att jag skickar meddelande till mej själv. Teknikens underbara värld. Kungsör ? Vart ligger det tro ? Kan jag söka info om kursen...
Svar
2
· Visningar
582
C
Övr. Hund "GNIST" Du verkar ju ha koll !! Vem anordnar trimkurser, som nämns här o där..Är det typ Kennelklubbar eller.... Jag måste skaffa mej en...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Undrar hur man utbildar sej till "hundfrisör" Någon som vet ??
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vi har en 3-årig dalmatinertik och sedan en månad tillbaka en goldentik (nu 3 månader). För den som känner till dalmatinern som ras, så...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Tycker ni att man ska anmäla till polisen om en hund attackerat en annan hund helt oprovocerat?
Svar
19
· Visningar
5 452
Senast: Natali
·
Övr. Hund Fast det är inte en vanlig valp utan den är formad som en avlång boll och är rosa och blå. Elektra har blivit knasig och tror att hon...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: eldhroka
·
W
Övr. Hund Har en 15 v valp som min son e på dagarna i ända, jag säger till honom att låta henne va ifred när hon sover å vill ligga å bita på sina...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: moe
·
A
Övr. Hund Hur gör ni som har hund och ett heltidsjobb (8 timmar/dag) är det överhuvudtaget möjligt att kombinera dvs om man inte kan ha hunden på...
2
Svar
30
· Visningar
17 931
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Dolda fel försäkring och stamtavla! Här kommer några bilder som jag fick från uppfödaren. Han är en 9 veckor gammal...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: Jaahl
·
V
Övr. Hund Hej! Undrar bara vad menas med inavelsgraden 3.9 på en hund???? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: IndianaJones
·
V
Övr. Hund Skulle uppskatta förslag på "coola" tik namn till en terrier?! Tycker det är så lätt att ge namn till hannar men tikarna finns inte...
2
Svar
26
· Visningar
23 999
Senast: Vi & Tysken
·
P
Övr. Hund Kommer ni ihåg att Jesper fick en chokladförgiftning? Det är ju ett tag sedan nu och jag tänkte att ni kanske ville veta hur det gått...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Igår hände det när vi var ute på kvällen. Lagotton stack efter ett spår och sedan en hare och var tom. ut på vägen. Gissa om jag var...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Hund Så här är det att jag köpte en Jack Russel av en privatfamilj som inte har någon uppfödning, utan dom har en tik och en hanne och det...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Jaahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter