Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Hur man ger sin katt ett piller: 1. Lyft upp katten och håll den i ditt armveck så som du skulle hålla ett...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: Cuaifeach
·
N
Övr. Hund Hjälp mig att lista ut detta problem med min hund (retriver). Så fort jag eller min sambo går ut ur huset och är borta 5 min stjäler...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: Sweet
·
Övr. Hund efter all träning, svett och tårar trodde jag nästan att M hade blivit en normal, stabil hund. men ack så fel jag hade. igår small det...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 636
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Ni med små hundar, vad får de göra som de ALDRIG skulle fått göra om de varit större? Ni med Stora hundar, vad tror ni de skulle fått...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund :banana: äntligen har jag bestämt mejj...de är dags för en till hund i familjen :bump: roligt roligt tycker jag :banana:
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Hej! Jag har en berner sennen som är 9 år och 4 månader. I ca ett år har han ätit Eukanuba Senior för stora raser 6 år+. Han väger 40...
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: svart arabhingst
·
C
Övr. Hund Min pojkvän har astma och är därmed också pälsdjursallergiker. Vissa kattraser går bra - så vi jobbar på att hitta en katt som passar...
Svar
10
· Visningar
5 588
Senast: kamomillo
·
H
Övr. Hund Vad är det för fördelar respektive nackdelar m bordercollie i en blandras? Min hund är 50% bordercollie sen golden, newfoundland o...
Svar
11
· Visningar
6 051
Senast: HaRLeKIn
·
M
Övr. Hund :eek: I går hade jag en fruktansvärd dag. Den började klockan tre på natten av att mamma ringde. (hon skulle vara barnvakt till min...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: mårran
·
Övr. Hund Typ som en liten ficka man kan sätta i bältet? Jag har sett sådana, men vet inte var. Har ni något tips på någon nätshop som säljer...
Svar
9
· Visningar
1 605
Senast: elsa_carlsson
·
J
Övr. Hund En sådan här tråd har säkert funnits uppe här förut, men jag tycker att det är roligt att veta hur man ser på sina hundars drifter...
2
Svar
37
· Visningar
2 889
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ni som har hundar med epulider, utväxter i tandköttet, vad har ni för erfarenheter av att skära/bränna bort dem? Har de återkommit efter...
Svar
3
· Visningar
2 641
Senast: Darby
·
Övr. Hund det är inte bara skit och elände här i lund. L har haft lite problem med ställandet i 2:ans inkallande. han har saktat in låååångsamt...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Har börjat tänka skaffa-valp tankar. Är absolut inget säkert än dock. Men iaf så vet jag en tjej som har rottweiler-valpar och jag är...
2
Svar
39
· Visningar
3 398
Senast: Toudi
·
M
Övr. Hund Ni som har följt mina trådar vet ju att min hund vart oförklarligt jättesjuk 2 gånger nu i sommrast De började med att vi trodde han...
Svar
11
· Visningar
3 476
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Förut hittade jag nån jättebra sida med weightpullselen, nu kan jag inte hitta den!! Jag blir tokig!! Ska väl inte köpa nåt eg. men blir...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Äntligen har min sambo och jag beslutat oss för en valp. :) Var och tittade på henne i fredags, hon e bara fem veckor så dagarna känns...
Svar
13
· Visningar
917
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hade en bekant som påstod att det blir fläckar på gräsmattorna när hundar kissar på dem. Är det verkligen riktigt???? :confused:
Svar
17
· Visningar
3 438
Senast: fragansia
·
Övr. Hund Det här är ju inte riktigt klokt. http://www.expressen.se/index.jsp?a=433534
2
Svar
25
· Visningar
1 962
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Jag hade nästan gett upp i hundmatsdjungeln när våra grannar tyckte att vi skulle testa fodret som dom ger sina s:t bernhards. Vilken...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama