Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har en valp som varit otursförföljd hela sitt liv tror jag. Han är drygt 10 veckor nu, och har senaste veckorna varit "sjuk" i en...
Svar
8
· Visningar
7 027
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nu är det bestämt, om en vecka hämtar jag hem min valp. Herregud, det är längesedan jag hade en valp hemma - Det känns som om jag...
Svar
17
· Visningar
1 181
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag går i tankarna att köpa ny hund. Jag vill ha en Jack Russell för min dog för tre veckor sedan så valet var inte svårt. Vill ha en...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Favina
·
E
Övr. Hund jag vet att det poppar upp såna här trådar hela tiden, men det vore väldigt snällt om ni kunde ge lite tips iaf. jag letar efter en...
2
Svar
21
· Visningar
2 956
Senast: elsa_carlsson
·
Övr. Hund Jaha..har ju haft Tilly på prov (Alaskan huskey/Vorsteh/Pointer) för att kolla om det skulle funka med far och syster med allergi..med...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Loka har A på höfterna!!! Gissa om det var kalas här när brevet kom eftersom ena brorsan visade sig ha en C-höft :banana: Dessutom...
Svar
8
· Visningar
701
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hämtade hem tjockis vovven igår och hemma finns 2 kattungar på ca 11 v. (hanar) Vovven har bott tillsammans med 5 katter, 2 hundar samt...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Springer
·
V
Övr. Hund Skulle väldigt gärna vilja ha lite info/skötsel råd om Tysk jaktterrier. Vi hämtar vår tik om ca 2 veckor. karln vi ska köpa valpen av...
Svar
9
· Visningar
3 835
·
N
Övr. Hund in hund har ont ii sin snopp åå det blöder lite ibland bara dåå han pinkar typ.... veterinären tror att det kan vara urinsten :(
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Night_Walker
·
Övr. Hund Jag undrar vad som gäller om en hund skadar en annan hund. Är man som ägare då ersättningsskyldig? Vår lilla hund blev idag biten av...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund Jag undrar vad som gäller om en hund skadar en annan hund. Är man som ägare då ersättningsskyldig? Vår lilla hund blev idag biten av...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på om det finns någon mer som delar lya med en Tysk Jaktterrier! :) Jag är lite nyfiken på hur era hundar är. Får ni...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund jag tycker det är så kul att skapa nya trådar, så här kommer en till ;) (kan dock säga att jag använt sökmotorn och inte fått exakt det...
Svar
14
· Visningar
3 958
Övr. Hund Hämtade den här sötnosen idag :love: Är han inte söt :love: så säg... Kommer bilder i morgon på tikvalpen jag hämtade för 2...
Svar
11
· Visningar
988
·
Övr. Hund Klockan 19:00 ikväll somnar Jina för gott... :cry: :( :cry: Hon är 12 år och vi, familjen skaffade henne som valp när jag och...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: LLaika
·
Övr. Hund Imorgon är det Hundens Dag i Borås. Någon bukefalare som ska dit? Jag ska dit med Tara, gick förra året utan hund, det var ganska...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Hur stor öppning in i hundhuset (som är i anslutning till hundgården) behöver en hund på ca 50-60cm i mkh, mycket tjock (ja han ska...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Hund Min blivande hund kommer att få en hundgård att vara iu då jag arbetar. Inv har han ca 8 kvm och utvändigt ca 15kvm. 4 ggr/månad...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: caradan
·
Övr. Hund jahapp....nu löper min schäfertik... Det är första gången hon löper i min ägo,(hon fyller två år om 10dagar)... vad gör man nu då...
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag är en människa men höga mål och det avspeglar ju sig i viss mån i mina djur, som går under höga krav. Men men Loka har inte det...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar