Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I söndags var jag och hämtade det lilla livet. En petit brabancon hane på 8 veckor. han är underbar verkligen. Inte ett pip eller...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: sundance_kid
·
L
Övr. Hund Fick en förfrågan av grannen, som har vartit stor uppfödare av boxer. Hon undrade om jag kunde tänka mig att ta en omplaceringshund...
Svar
11
· Visningar
1 454
Senast: DrSnuggles
·
Övr. Hund Har fått en förfrågan om jag kan tänka mig att låna ut min tik till uppfödaren för att ta en kull. Har även fått förslag på en hane som...
Svar
9
· Visningar
1 152
Senast: Sol
·
R
Övr. Hund och att ha hund. Jag såg en annons idag: ...kan lätt vara hemma själv MINST åtta timmar om dagen. :eek: Då börjar man ju undra...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Rigoletto
·
M
Övr. Hund Har som ni vet en cockerspanielhane på 22 veckor. Hur blev era hundar efter könsmognaden/under och före? Ras? Just nu kan jag...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Malin_L
·
Övr. Hund Om er hund ville leka med en annan hund av samma kön, och den andra morrar, skäller och fräser ifrån. Hur skulle eran hund göra då...
2
Svar
25
· Visningar
2 190
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Har en tikvalp av rasen Hamilton stövare på 10 veckor.Hon är otroligt tuff o energisk, nu har hon dock börjat med att hugga och argt...
2
Svar
25
· Visningar
2 175
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Har funderat på en grej.... Rätta mig om jag har fel, men är pudlar svårare än andra hundar att ha lösa. Och i så fall varför är det...
Svar
9
· Visningar
2 286
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund Vilka här har gjort det? Varför? Hur var hunden före och hur blev den efter? För och nackdelar? Funderar på att kastrera...
Svar
13
· Visningar
2 888
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Funderat starkt på att skaffa hund en längre tid nu, börjar bli riktigt sugen.. Har läst en hel del om d/s gårdshund och tycker att de...
Svar
15
· Visningar
3 365
Senast: pomelo
·
V
Övr. Hund Ja, jag har använt sökmotorn! Jag är bara så vedervärdigt kass på att begripa hur det funkar. Datorer och sån är inte mitt språk. Nog...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Hermelin
·
G
Övr. Hund Har funderat på om man ska införskaffa en sådan. Vill ha åsikter. Ni som använder klicker vad är det för för- och nackdelar? Ni som inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 837
Senast: Gefjun
·
H
Övr. Hund Vad ska man ha för hundras om man bara vill ägna sig åt agility och utställning + ev. avel. Finns det någon sådan? :confused: Nu har...
Svar
14
· Visningar
1 777
Senast: Zafir
·
G
Övr. Hund Finns det någon sida eller har ni några tips? Jag vill lära min valp att hjälpa till med diverse saker här hemma. Alltså hämta saker...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hunden jag är dagmatte åt har fått förhudskatarr. Han har fått en tid på kliniken, men det är ganska lång väntetid. Ägaren har pratat...
Svar
5
· Visningar
1 877
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Det har anknytning till Snuffsans trad men jag vill inte hora nagra forelasningar om vilken taskig hundagare jag ar som inte har pli pa...
2
Svar
39
· Visningar
2 870
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Det här är Charlie, skrynklig,gullig ungersk vissla, 10 veckor :) :)
Svar
3
· Visningar
927
Senast: kpist
·
M
Övr. Hund på hund. Kan man klippa bort dem? Jag antar att det inte är som en katt som har mycket av känseln i morrhåren, därför är det okej att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 022
Senast: millansnillan
·
P
Övr. Hund Min "lillasyster", en 10-årig weimaranertik, har de sista månaderna magrat av ordentligt. Hon hade vid vet.kontroll igår gått ned 8 kg...
Svar
1
· Visningar
2 462
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund visste inte att man kunde registrera blandraser, Är det någon här som gjort det? Någon som vet för och nackdelar ...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: Toudi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama