Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Hej! Är det nån mer som har prövat att longera (eller hur det nu stavas) sin hund? Vi fick lära oss hur man gör på ett ridläger jag var...
Svar
7
· Visningar
1 947
Senast: Itchie
·
Övr. Hund http://www.hundhjalpen.se/index.extra.html Man blir ju lite stum hur folk beter sig mot djurena :(
Svar
11
· Visningar
1 205
Övr. Hund Woooohooo!! Arne, jag och sambon var på utställning både lördagen och söndagen. Här kommer resultaten: Lördag: BIR, och HP, bara...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: giowanna
·
E
Övr. Hund Vad har ni för erfarenhet av det och hur brukar tillfrisknandet vara? Är det vanligt att de inte blir friska, så att kastrering är enda...
Svar
0
· Visningar
2 354
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det i lag är förbjudet att använda dessa, eller om det pågår ett förbud ? Hittar ingenting på SJV eller...
2
Svar
30
· Visningar
9 106
Senast: Jadzia
·
W
Övr. Hund Har en valp på 14 v just nu, ska flytta till lägnehet i december, på 3 vån, utan hiss (såklart) Olga kommer då va 7 månader, hur e det...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: WimsA
·
J
Övr. Hund Hunden har fått som vita blåsor mest på öronen men också på huvudet, kan det vara rävskabb? vi har tydligen en skabbräv som strycker...
Svar
18
· Visningar
1 424
Senast: jump_
·
M
Övr. Hund När på året får hundar oftast valpar? Finns det någon hemsida där alla kennlar är listade? Ungefär hur mkt kostar tex en valpkurs eller...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund jag ska kanske bli dagmatte till en hund i närheten några dagar i veckan. Jag ska då promenera med den och vara sällskap i några timmar...
Svar
7
· Visningar
2 755
Senast: Moheed
·
Övr. Hund Så trött på Herrn här. Tycker att efter 1.5 år med mag- och tarmproblem, dvs en hel del fastande och risätande, så borde han väl äta...
2
Svar
38
· Visningar
2 036
Senast: Moheed
·
B
Övr. Hund Jag ger min Nutro choice, jag var i djur affären och blev rekomenderad det eftersom det ska vara ett högt kött innehåll i det till...
Svar
4
· Visningar
3 541
Senast: Tippan
·
J
Övr. Hund Min schäfertik löpte för 1:a gången för en månad sedan, hon är nu 10 månder. Under höglöpet var hon extremt slö, hon sov hela dagarna...
Svar
13
· Visningar
1 390
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund Man skulle kunna sälja vovven som dokumentförstörare till något företag ;) , men jag vill ju behålla honom så min tanke är att lära...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: elsa_carlsson
·
R
Övr. Hund Jag har skrivit här tidigare ang. att jag inte får träffa vår hund sen jag och mitt ex. separerade. ( Det är ju hans hund enl. pappren)...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: HaRLeKIn
·
H
Övr. Hund Hej är det någon som kan tipsa om bra ledarskapsövningar? Jag har en hanvalp som är 5 månader.
Svar
5
· Visningar
2 975
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Skrev en tråd för ett tag sedan om min valp som "snarkade". Det låter inte alls bättre, ibland värre, och det är enbart när hon andas...
Svar
10
· Visningar
5 738
Senast: cissi_cassandra
·
Övr. Hund Tänkte bara lägga in några sommarbilder på vovven! http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/Silent%20Begger/HPIM1610.jpg...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Hund Hjälp hunden äter på allt...väggar,skor,trosor.mm vad gör man. sen när man lämnar henne ensam så hoppar hon upp på bord stolar...
2
Svar
21
· Visningar
2 020
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Jag har ju haft en hund hemma som typ foderhund för senare köp, och hon är nu ett år gammal. Nu har jag fått klartecken att jag får köpa...
2
Svar
37
· Visningar
2 581
Senast: CA
·
Övr. Hund Har länge funderat på om min ena katt är lite scitzo... Så hittade jag detta klipp å inser att åtminstone hundar kan vara scitzo:crazy:
Svar
3
· Visningar
712
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama