Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hej Var och igår och hämtade en hundvalp på 3 månader. Nu är det väldigt länge sen jag hade hund och har glömt lite.... :confused...
Svar
10
· Visningar
11 533
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Jag är helt rudis vad gäller photoshop, men här finns en liten bild att beskåda.
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Dean
·
Övr. Hund Vad har ni för erfrenhet av att ha två hanhundar? Blir det ofta missämja mellan dem eller blir de bästa kompisar och lever lyckliga i...
Svar
6
· Visningar
754
Senast: moe
·
K
Övr. Hund Hm hur de nu stavas aja... Någon som har eller haft en hund som fått borrelia efter att den fått en fästing?? Hur kom ni på de och...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: kakelfrugan
·
G
Övr. Hund Valpen har börjat tugga på köksbordet :( . Kan man göra något äckligt klet och smeta på?
2
Svar
21
· Visningar
1 381
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Usch, det är så jobbigt. Jag hjälper till på hundstallet som sån där doggywalker och går med diverse hundar som behöver motion. För en...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Man ska ju inte börja leka med hunden om det är på dens alternativ, men om jag tar intiativet till lek, och hunden springer och hämtar...
Svar
10
· Visningar
892
Övr. Hund Min valp blev så glad när jag kom hem att hon råkade kissa i vår säng. Då skällde jag lite på henne och hon skämdes och gick ut. I...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Hej! Eftersom vi nyss flyttat till hus, med trädgård, vill vi bygga en liten hundgård till dvärgpinscher-kille! :D Jag har aldrig...
Svar
8
· Visningar
12 153
Senast: Trissa
·
W
Övr. Hund När jag köpte min nu 14 v gamla valp så gav min uppfödare henne Nutra Nuggets valpfoder, så jag fortsatte, problemet är bara att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Vill gärna höra hur ni har gjort, samt kanske en del idéer runt hur jag kan göra. Det gäller alltså att lära valpen att stanna till...
Svar
9
· Visningar
10 263
Senast: WimsA
·
S
Övr. Hund Hjälp..... Våran Jack Russel har fått för sig att hon har valpar... Hon piper å gnäller konstant. Släpar runt på sin rosa nalle...
Svar
10
· Visningar
7 752
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Jag ger mina hundar pedigree torrfoder. Men jag funderar mer å mer på att byta till något bättre. Jag är inte riktigt nöjd med pälsen...
2
Svar
23
· Visningar
3 875
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Gården Snäcksjön sedd nerifrån bryggan
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Brolinskan
·
Övr. Hund I den här tråden önskar jag att få se bilder på hundar med blå ögon, tycker det är så fantastiskt vackert :love: :love: :love...
Svar
7
· Visningar
5 405
Senast: Saybia
·
H
Övr. Hund Måste bara få berätta hur bra det gick. Min vovve på 5 månader följde med på sin första ridtur i skogen i förrgår. Jag var lite nervös...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: HaRLeKIn
·
H
Övr. Hund Måste bara visa, min älskade fia som annars alltid, varje natt sover tillsammns med "mamma" och "pappa" i sängen. Jag var orolig då...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Havregryn
·
M
Övr. Hund Jag har aldrig varit på hundutställning. Så går jag och anmäler min 4 månaders hoffe valp.Hur tokig kan man bli :smirk: Så, därför...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Dorro
·
G
Övr. Hund :love: Det går jättebra! Var ju så nervös innan för allt, men det har inte varit några problem. Hon är en väldigt tuff liten tjej som...
2
Svar
36
· Visningar
2 115
Senast: Gefjun
·
M
Övr. Hund Min pappa har jämthundar som han jagar med. Igår var han ute med hunden på fjället och hade pejl på hunden, hunden far efter en älg och...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama