Kattbajs till kvällsmat

Sv: Kattbajs till kvällsmat

Hmm, hundar känner ju en del på sig, å att inte gosa med en hund för att den ätit kattbajs tycker jag blir fel, min valp glufsar i sig det mesta, men jag e snabbt frame å säger NEJ å tar henne därifrån, men helt klart kan jag gosa med henne 10 minuter senare!

Sv: Kattbajs till kvällsmat

Tack för alla svar.... det var kanske lite dumt att inte skriva att jag hälsade på hunden i köket först, men det var ju inte det som var själva poängen i historien.... Tar tillbaka det där med att ni var dumma och trodde :o
Såklart gosade jag med henne så fort bajslukten gått bort, fast det tog typ två timmar (lite mat, vatten och lite gnag på ett ben)
Men jag känner absolut inte för att gosa med en hund när den luktar bajs. Och det får hon respektera även om hon inte kan tänka så långt. Jag tvingar inte henne att gosa med mej om hon inte vill..

Liknande trådar

L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: LiviaFilippa
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 695
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar