Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Är det nån här som känner till Svartagården? Jag känner en schäfer kille som tydligen ska komma därifrån. Vill ni berätta mer om...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: Hermelin
·
M
Övr. Hund Ja tror detta är rätt ställe att lägga den här tråden på, jag har ett problem med min hund som jag många gånger kan tycka är jobbigt då...
Svar
2
· Visningar
712
·
S
Övr. Hund Nu är det så att min jack Russel tik alltid är hungrig. Men hon verkar inte klara sig med mat 2ggr per dag. Alltid en stund innan jag...
Svar
4
· Visningar
1 883
Övr. Hund Har bestämt mig för att skaffa hund, och har nu blivit erbjuden en valp ifrån en kennel - problemet är att hunden kommer vara...
2
Svar
22
· Visningar
1 794
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Vi tycker att vovvens klor har börjat växa väldigt mycket. Tidigare har vi kunnat vänta flera veckor mellan klippningarna men vi klippte...
Svar
5
· Visningar
1 634
·
Övr. Hund Senaste 2½ vecka har jag och sambon vart på semester runt halva sverige och i och med det träffat massa trevliga hundar på campingar...
2
Svar
25
· Visningar
2 473
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur gör ni som har hund när ni ska gå på fest hos någon? Tar ni med er hunden? Lämnar ni bort den? Eller låter ni den vara själv hemma...
2
Svar
22
· Visningar
4 681
Senast: cissi_cassandra
·
L
Övr. Hund Om två timmar ska min älskade goldentik få somna in efter 10 underbara år :cry: Hur tar man sig igenom det här egentligen...
Svar
10
· Visningar
1 383
Senast: CA
·
Övr. Hund Min hanhund visade ju allergi mot kvalster när han gjorde sitt pricktest. Jag har nu börjat fundera då jag läst en del inlägg på ett...
Svar
17
· Visningar
4 707
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag har ett litet problem. Min lilla Jack Russel, ca 1½ år gammal har börjat bråka med sin bästis som är 1½ månad yngre och av samma...
Svar
7
· Visningar
3 240
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Vovven har sedan 4 dagar hostat å kraxat,ibland till han kräks. :crazy: Det är värst på morgonen då kan han hosta till två-tre gånger...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Jag och sambon är och hälsar på mina svärföräldrar i Karlstad och kommer troligtvis att stanna några dagar längre än väntat. Detta...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Jadzia
·
G
Övr. Hund Min valps ögon rinner, som om hon gråter. Har ni någon aning om vad det kan vara, och vad man ska göra? Ska ringa till vet. imorgon om...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund En hund i stallet älskar att skrämma mig, han morrara visar tänderna och senast i dag bet ha nmig i knät. Han biter inte hårt men jag...
Svar
16
· Visningar
1 185
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Då ett par hundar i min bekantskapskrets avlivats pga långt gången canser..bla min, så började jag fundera på detta om denna sjukdom...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Jag såg en läcker hund igår, men kan inte reda ut vad det var för ras. Mellanstor, muskulös men inte grov och huvudet såg ut som en...
Svar
6
· Visningar
3 794
Senast: Cronis
·
S
Övr. Hund sommaren 2004 va vi i norrland hos släktingar som vanligt hade vi våra tre hundar med oss som alla är fruktansvärt sociala. så en dag...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Hund-Stina
·
H
Övr. Hund Tiken blir snart 8 månader och har ej löpt än ... Är det normal? Sen, hur regelbundet löper hundar? skillnad på små och stora...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Kilauea
·
J
Övr. Hund Är lite bekymmrad över min kompis hund.. Han skaffade en schäfer/rottweiler valp och enda sen han fått hunden så har han tagit med...
Svar
14
· Visningar
1 182
Senast: WimsA
·
Övr. Hund Är inte aktuellt just nu - får ju snart hem min efterlängtade valp :)! Men ifall framtiden bjuder möjligheten att ha två hundar, så...
Svar
7
· Visningar
3 793
Senast: Hund-Stina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama