Hund på fest?

Sv: Hund på fest?

beror på, ofta försöker vi ordna så att grannen går och släpper ut honom en stund, så han får kissa. Men det händer att han följer med om det är lämpligt.

Hmm, beror helt å hållet på vad för sorts fest det handlar om! Men jag tror ändå att e det en sk kvällsfest så har hundarna det bättre hemma, men midsommar å liknande som varar länge å med massa kul saker så kommer mina vovvs med!!:banana:

Mina hunda rfår alltid vara hemma, kan inte koma ihåg en enda gång då jag tagit med dom på fest. Men det beror verkligen helt på vad för sorts fest det är, sitter man ute och typ äter och umgås så kan man ju ta med dem, men är det för att gå ut på krogen senare så får dom ju iaf inte följa med så då är ju det bättre att lämna dom hemma. Jag tror att iaf mina hundar tycker bättre om att vara hemma och sova i lugn och ro än att umgås med en massa stökiga människor.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 961
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 700
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar