Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Har ni haft någon hund som krampat och där ni fått reda på anledningen till det?? Anledningen till min fråga är att min 3-åriga jämte i...
Svar
7
· Visningar
3 268
Senast: Silly
·
Övr. Hund http://www.filecabi.net/host/file/1120719462/wmv
Svar
8
· Visningar
1 489
Senast: SanchoPancho
·
Övr. Hund Har under hela mitt liv förundrats över vissa jägares hundkontroll och förmåga att samarbeta med sin hund att jag har följt stora delar...
2
Svar
33
· Visningar
2 471
W
Övr. Hund Någon som har något tips på en bra prisvärd maskin? Vad ska man tänka på när man köper en!? Brukar lämna in min beardi(banna mig inte...
Svar
8
· Visningar
3 737
Senast: Grana
·
W
Övr. Hund Kanske nån kan hjälpa mig? Mina valpar har fått sin första vaccination vid 8 v ålder, skulle haft andra nu, vid 12 v, men vetrinären...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: Texaz
·
Övr. Hund Min pojkvän har en 1 ½ år gammal golden hane. Inne är den här hunden den lugnaste och mysigaste du kan tänka dig men så fort han kommer...
Svar
3
· Visningar
893
Övr. Hund Vet inte om den här tråden kan ligga här men men ... Om hästar har ett trapalanda vad har då hundar och katter ? Hur ser det ut hos...
Svar
7
· Visningar
786
Senast: cano
·
Övr. Hund På ett av SJs tåg genom Mälardalen, avgånget från Stockholms Central, med destination Eskilstuna, träffades mitt hjärta av en av Amors...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund Tänkte fråga om det är någon som har koll på det där med vaccinationer. Jag tänkte att jag skulle gå en kurs på brukshundklubben nu i...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: villi
·
I
Övr. Hund Hur kommer det sig att en hund biter sin ägare så svårt? Har svårt att begripa. Hela artikeln tycker jag är helt otrolig :confused...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 937
Senast: WimsA
·
F
Övr. Hund :devil: Jag har en Powder Puff tik som har en olat jag inte står ut med längre :devil: Hon har den otrevliga vanan att kissa i våra...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: fotis
·
D
Övr. Hund Hej!! Har en snart 12-veckors valp som nu börjat kissa precis överallt i hela lägenheten??? Från början gick hon så fint på...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: moe
·
B
Övr. Hund skulle ni ge eran hund hästkött och kanske hästben om det fanns billigt i affären (säg 15-25 kr/kg) två flugor i en smäll tycker jag...
Svar
7
· Visningar
1 982
Senast: ancan
·
Övr. Hund Min hund dog här för en vecka sedan, jag fick en kopia på journalen. Nu undrar jag om jag kan få röntgenbilderna, eller måste dom vara...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: rock_89
·
Övr. Hund Jag är så ledsen. Min beauceronhane har varit bra i magen i nästan 6 månader. Han har varit dålig i magen hela sitt liv men jag lyckades...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: glee
·
B
Övr. Hund för ett par veckor sedan löpte en tik i närheten, tiken kom lös några gånger och sprang ofta mot min hund (casanovan i grannskapet).. om...
Svar
11
· Visningar
1 515
Senast: Duvan
·
G
Övr. Hund men jag gjorde det på ren instinkt för att hjälpa min hund. Jo jag skulle ut o gå med pappas irländska setter.en härlig skogspromenad...
2
Svar
31
· Visningar
2 265
Senast: Aliide
·
S
Övr. Hund Min syster är ny inflyttad i ett hus och bor granne med en gård. I gården bor ingen utan dom har bara växthus där men där står en hund...
Svar
15
· Visningar
1 346
Senast: skorpan
·
Övr. Hund Eftersom det verkar som att det kommer flytta en liten dvärgpinscher hem till mig så småningom, så skulle jag vilja ha tips på bra...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Yeah
·
M
Övr. Hund Och för att inte vara alltför egoistisk så får ni lite frågor att svara på om era hundar :p Har ju som sagt en 4 ½ månaders valp...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama