Hund bet sin ägare i halsen

Sv: Hund bet sin ägare i halsen

gejsa skrev:
Nej, jag är ju en "sådan människa" som inte gillar den sortens hundar som du har. När man inte får medhåll jämt och ständigt är det jobbigt. Det förstår jag. :smirk:

Ang brukshundsklubbar!
Jag tror nog att dom kan fostra en pitbull. Men eftersom dom tycker att dom är farliga så vill dom inte med dom att göra överhuvudtaget.
Inga problem med det i denna staden iaf, för att det inte ska bli ett stort problem med dessa Pitbulls så vill dom på Brukshundsklubben mer än gärna att man kommer å tränar tidigt, himla bra inställning tycker jag!
:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 758
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 859
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar