Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Hej! Tänkte börja ta med mig vovven till stallet. Men jag har lite frågor till dom som är "veteraner". Hon går väldigt bra lös i...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Börjar fundera alltmer på att använda klicker i min träning. Men jag vet inte hur det funkar riktigt. Hunden gör rätt, är det då...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Shettisar
·
P
Övr. Hund Kom hem från Finland imorse. Har ju förståss gjort av med en del pengar i taxfree-butiken, bl a på choklad. Kom då hem, kastar upp...
Svar
15
· Visningar
1 748
S
Övr. Hund Min syster är ny inflyttad i ett hus och bor granne med en gård. I gården bor ingen utan dom har bara växthus där men där står en hund...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Poxz
·
M
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,684049,00.html Jag och en kompis började diskutera när vi såg den här artikeln... Jag är inte...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: moe
·
Övr. Hund Jag går och funderar på att skaffa hund (har redan bestämt mig) och klurar på ras. Jag har haft en cavalier tidigare som jag var aktiv...
Svar
14
· Visningar
2 545
Senast: Luff
·
Övr. Hund Har ju läst en hel del artiklar på sistone om hundar som anfaller människor, till och med de i sin egen flock. Det har diskuterats och...
Svar
18
· Visningar
1 760
Senast: Zenith
·
Övr. Hund Bara av enkel nyfikenhet...hur har ni hunden då? Jobbar ni på kontor och den är med i samma rum, eller sitter den i en bur i ett annat...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Moffsan
·
D
Övr. Hund Har en Siberian Husky som dricker och kissar otroligt mycket. Han verkar ha en urinblåsa som är gigantisk (kan stå och kissa 4 minuter...
Svar
6
· Visningar
2 120
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Hej, jag har en boxerhanne på snart ett och ett halvt år. Det räcker med att man nuddar han i princip var som helst på kroppen och då...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: KickiH
·
Övr. Hund http://sydsvenskan.se/malmo/article115227.ece Har varit i Malmö på Ribersborg denna veckan och funderade över mängden pittbulls man...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: moe
·
Övr. Hund hej.. Jag vill skaffa hund, men vilken ras..... :crazy: Jag bor i lägenhet, en 2:a, har haft en japansk spets men skulle gärna...
2
Svar
30
· Visningar
2 423
Senast: fcuking_fabulous
·
Svar
0
· Visningar
163
Senast: mimus
·
A
Övr. Hund Svärfar har skaffat hubdvalp på gamla dar, under många år med ex.frun så hade dem Boxer och uppfödning. Nu har han då skaffat en...
Svar
5
· Visningar
2 755
Senast: Dean
·
Övr. Hund Vi fick prova på ett spår i höstas och min hund spårade jättebra. Sedan har vi gått lydnadskurs osv, så vi har inte spårat något utan...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: Mysgrisen
·
T
Övr. Hund den förra tråden blev överfull utav annat än den skulle :smirk: NI som har blandraser va är den för blandnig mellan? Hur kom de...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 416
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Hund Våran boxer (10år) går passgång när han går/skrittar (om man nu kan kalla det för de?) Men när han joggar, så slutar han. Han har...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Har 3 hundar varav ena tiken är nu 4år. Hon var svår att få rumsren som valp, tog säkert 8 månader. Nu har hon börjat kissa inne igen...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Welsh
·
T
Övr. Hund Har precis fått hem en 8 veckors gammal valp här..så otroligt söt så man kan gråta=) Nu var det nästan 3 år sedan jag hade valp sist och...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: GaurdianAngel
·
M
Övr. Hund Om några veckor ska jag ställa ut min hund för andra gången. Förra gången blev han rätt stressad och okoncentrerad i ringen. Hur ska jag...
Svar
6
· Visningar
3 174
Senast: Ia*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama