Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Hm hur de nu stavas aja... Någon som har eller haft en hund som fått borrelia efter att den fått en fästing?? Hur kom ni på de och...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: kakelfrugan
·
G
Övr. Hund Valpen har börjat tugga på köksbordet :( . Kan man göra något äckligt klet och smeta på?
2
Svar
21
· Visningar
1 381
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Usch, det är så jobbigt. Jag hjälper till på hundstallet som sån där doggywalker och går med diverse hundar som behöver motion. För en...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Man ska ju inte börja leka med hunden om det är på dens alternativ, men om jag tar intiativet till lek, och hunden springer och hämtar...
Svar
10
· Visningar
892
Övr. Hund Min valp blev så glad när jag kom hem att hon råkade kissa i vår säng. Då skällde jag lite på henne och hon skämdes och gick ut. I...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Hej! Eftersom vi nyss flyttat till hus, med trädgård, vill vi bygga en liten hundgård till dvärgpinscher-kille! :D Jag har aldrig...
Svar
8
· Visningar
12 158
Senast: Trissa
·
W
Övr. Hund När jag köpte min nu 14 v gamla valp så gav min uppfödare henne Nutra Nuggets valpfoder, så jag fortsatte, problemet är bara att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Vill gärna höra hur ni har gjort, samt kanske en del idéer runt hur jag kan göra. Det gäller alltså att lära valpen att stanna till...
Svar
9
· Visningar
10 277
Senast: WimsA
·
S
Övr. Hund Hjälp..... Våran Jack Russel har fått för sig att hon har valpar... Hon piper å gnäller konstant. Släpar runt på sin rosa nalle...
Svar
10
· Visningar
7 761
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Jag ger mina hundar pedigree torrfoder. Men jag funderar mer å mer på att byta till något bättre. Jag är inte riktigt nöjd med pälsen...
2
Svar
23
· Visningar
3 876
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Gården Snäcksjön sedd nerifrån bryggan
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Brolinskan
·
Övr. Hund I den här tråden önskar jag att få se bilder på hundar med blå ögon, tycker det är så fantastiskt vackert :love: :love: :love...
Svar
7
· Visningar
5 407
Senast: Saybia
·
H
Övr. Hund Måste bara få berätta hur bra det gick. Min vovve på 5 månader följde med på sin första ridtur i skogen i förrgår. Jag var lite nervös...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: HaRLeKIn
·
H
Övr. Hund Måste bara visa, min älskade fia som annars alltid, varje natt sover tillsammns med "mamma" och "pappa" i sängen. Jag var orolig då...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Havregryn
·
M
Övr. Hund Jag har aldrig varit på hundutställning. Så går jag och anmäler min 4 månaders hoffe valp.Hur tokig kan man bli :smirk: Så, därför...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Dorro
·
G
Övr. Hund :love: Det går jättebra! Var ju så nervös innan för allt, men det har inte varit några problem. Hon är en väldigt tuff liten tjej som...
2
Svar
36
· Visningar
2 115
Senast: Gefjun
·
M
Övr. Hund Min pappa har jämthundar som han jagar med. Igår var han ute med hunden på fjället och hade pejl på hunden, hunden far efter en älg och...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund bara älskar den här bilden på vår hund betty, tycker den e så himla underbar :love:
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Hund I början av min hunds liv så använde jag Nutra Nugget´s foder den gröna säcken.. Sen flyttade jag och fick svårt att hitta fodret då det...
Svar
3
· Visningar
709
Övr. Hund hur vet man om tiken är dräktig? har gått nästan en månad sedan de parade sig första gången. de som har tiken sa att hon är slöare än...
Svar
1
· Visningar
1 410
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka