Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Här är lite goa bilder på min DIVA..nu är hon 5 månader gammal så här och så här såg hon ut när hon kom första dagen.. SÅ HÄR ser...
Svar
18
· Visningar
1 293
Senast: Zara
·
M
Övr. Hund ... eller är alla hundar såhär kelsjuka ? har aldrig mött en hund förut som vill gosa så mkt som hon vill ... var man än sätter sig...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: fcuking_fabulous
·
M
Övr. Hund Nu är valpen lite över 5 mån och riktigt mycket energi har han fått. Han springer här runt runt som en dåre och han verkar outtröttlig...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund alla antiskällhalsband och tips mot hundar som skäller - är det bara jag som tycker att det är jätte bra att min hund ger ifrån sig...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund :cry: snart får hundhimlen en till ängel :cry: Var ut med honom för en stund sen och han reagerade knappt förräns jag tog fram...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Han var helt konstig på morgonen igår. Han låg och skakade, hade ingen feber men tandköttet var helt vitt. Våran veterinär var inte i...
Svar
12
· Visningar
1 364
Senast: Favina
·
Övr. Hund Jag håller på och försöker hjälpa en vän med sin schäfertik på hoppmomentet. Vi har nu lyckats få henne att tycka att det är roligt, hon...
Svar
5
· Visningar
1 764
E
Övr. Hund Jag skulle helst inte vilja ha hunden i sovrummet. Dels pga praktiken, vi har sovloft med liten trapp upp och jag har ingen lust att...
2
Svar
20
· Visningar
2 992
Senast: Silly
·
Övr. Hund Just nu känner jag för att borra näsan djupt ner i Izors valppäls och bara snusa, men jag kan inte för han är bortrest med mina...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: minna_mook
·
Övr. Hund Har garageträningarna kommit igång ännu i Flemmingsberg resp. Rissne? Vilka dagar och tider är det som gäller nu? Någon som vet? Någon...
Svar
1
· Visningar
788
V
Övr. Hund Min nästa hund kommer at bli en Jack Russel eller Parson Russel då detta verkligen är min drömhund. Men nu i senare tid har jag fått mer...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Raven
·
D
Övr. Hund Kolla HÄR Är han inte söt :eek:
Svar
19
· Visningar
1 440
Senast: sofiie
·
S
Övr. Hund Jag äger en boxerhanne på 4 år som har haft problem med bl.a huden ända sedan han var liten valp. För att göra en lång historia kort så...
Svar
13
· Visningar
8 166
Senast: somi
·
F
Övr. Hund alla är så duktiga på att göra kollage så jag fick oxå testa, dock inte med samma resultat :o Komentera gärna!! :idea: På...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund Har funderat länge på att skaffa en ny hund, och har nu vägt för och nackdelar och kommit fram till att jag absolut kan tänka mig en...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Sassy
·
S
Övr. Hund någon som har någon vinthundsras eller håller på med Lure Coursing? Tycker alltid att det är massvis med folk på träningar o...
Svar
1
· Visningar
583
Senast: crazy
·
Övr. Hund hunden har fått råa märgben sen han var liten. en vän till familjen har gjort likadant till alla sina 511 hundar. för ngn vecka sen...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Har en valpkull på 4 veckor. Alla är jätte pigga, äter bra och är hur mysiga som helst. MEN ena valpen är "vimsig", hon verkar som hon...
Svar
6
· Visningar
1 521
Senast: ancan
·
M
Övr. Hund Nu har minsann en granne fått spader!! Han kom hit, en gammal gubbe som är en ganska känd författare i småland, 10 juni o gapa o skrek...
Svar
11
· Visningar
2 922
Senast: puttrick
·
S
Övr. Hund Vi var och röntgade våran golden kille idag..1 års röntgen och troligen har han HD. Ledkulan sitter inte ända in i skålen..snyft.... Vi...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: svart arabhingst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama