Sv: Allt går faktiskt jätte bra!!
Alla missar vi tangenter o jag hade inte skrivit ngt om det bara var en gång
PL
Alla missar vi tangenter o jag hade inte skrivit ngt om det bara var en gång
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du förstår ju vad hon menar iallafallpeter_lundin skrev:Alla missar vi tangenter o jag hade inte skrivit ngt om det bara var en gång
PL
Calazirya skrev:Bha, nu var det 9 år sedan min mellis var bebis men han var då allt annat än harig.
Jag är snyggast, jag är bäst, jag kan allt själv, behöver ingen annan ..
Men han är klart den hund med störst peronlighet någonsin...
Ibland slet jag mitt hår, men det gick över när han nonchalant visade att han ville gosa
RIP lille svartis
Tippan skrev:Måste vara våra gamla linjer Vi hade apporterade brukshundar typ. Sant!! De bar lika mycket på saker som mina retrievers och de var enormt självsäkra och inte säskilt mammiga. Men med ålder och förstånd så gav det sig.
Men våra dvärgar har väl alla i princip varit som du beskriver. Med undantag av ett par med riktigt dålig mentalitet... Har även haft en del mellisar med mycket skärpa. De linjerna gick dock aldrig vidare i avel. Det var två kullar efter en viss hane som blev så...
Äsch jag korrektur läser aldrig på nätet, använder mig dessutom av ett talskrivspråk mixat trots tre års högskolestudier.... . Tycker att det fånigt av dig att påpeka sådana petiteser, men det säger mer om dig än om mig så.... har desutom en Basset, så bass för mig är två S !peter_lundin skrev:Alla missar vi tangenter o jag hade inte skrivit ngt om det bara var en gång
PL
Humelibumlan skrev:Du förstår ju vad hon menar iallafall
/Humlan som både missar o vänder på tangenterna o ibland har svårt tolka sin egen skrift
Givetvis är det viktigt att välja ett foder som passar just den hunden man själv har. Mina hundar är ex väldigt olika. Vinthunden älskar att tillryggalägga sträckor i full sprinter fart medans Basset är rätt maklig i sin takt, verkar mest gå runt och strosa, nosa och söka upp ätbara ting. Likaså raser som inte växer speciellt mycket jämfört med en grandis el. likn. har olika krav på mat.peter_lundin skrev:Har man en valp av storvuxen ras är det även viktigt att energiintaget inte blir för högt. Det är därför tex RC har olika valpfoder för olika raser. Att bara ge ett foder av bra kvalite kan bli fel.
PL