Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sweet skrev:Att de enbart äter kött säger jag väl inte om jag skriver att de i brist på annat kan äta tex sopor.
cassiopeja skrev:och då har jag ändå en valp av en "lätt nybörjarras" - hur misslyckad som hundägare kan man bli egentligen?!?!!
Tack för uppmuntran! Det verkar vara ganska stor variation på mentaliteten inom rasen, för dom individer jag har träffat och fått beskrivna för mig har inte alls varit såhär tuffa och självständiga, utan mer mammiga, känsliga och nästan lite mesiga och rädda av sig. Så fick jag hem en sånhär självständig kille, och det kom lite som en överraskning för mig.Tippan skrev:Även om det är tråkigt så är det "helt normalt" om du frågar mig. Så känn iaf inte att det är du som är dålig!
Och vilket stavs med Kpeter_lundin skrev:Handeln brukar inte vara särskilt kunniga. Nej det finns ingen regel om att man skall ange vilet som är mest av vegetabiliskt el animaliskt. Ofta har foder med högt energi o proteininnehåll stor del animalier. Sen är jag inte särskilt rädd för spannmål till hundar som inte kräver så mkt energi o protein. Snälla, baserat stavas med ett s!!
PL