Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Killen är anmäld för skadegörelse?????!!!!????! Vore inte mord en bättre åtalspunkt :mad: (jag vet att det inte är möjligt, men det...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 510
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Jag är helt borta gällande HD graderna och resultat osv, men om det står en 1:a vid HD res innebär det att den är den lindrigaste felen...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Så nu får vi ta och ägna en tråd till att berömma våra vänner, det har varit mycket negativt nu :angel: Jag är iallafall mäkta...
Svar
16
· Visningar
1 081
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund är det sant att man kan lägga olja på dom D*ävlarna så att dom lossnar av sig själv?? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 161
Senast: Zenith
·
Övr. Hund Någon som kan ha en vild gissning på vad det är i denna lilla söta sak:love: tycker det ser ut som korsning mellan pudel och panda men...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: tesora
·
Övr. Hund Sexton månader gammal löper Tuffa nu för första gången. Hon är ju en vattenälskare av stora mått och jag undrar därför om man bör...
Svar
5
· Visningar
3 689
Senast: tesora
·
Övr. Hund ... eller kanske snarare folk med hund. Hur gör man det? Hemma hos föräldrarna har jag min egen lille sötnos, men eftersom jag...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: glittra
·
M
Övr. Hund Kolla vilka söta hundar vi har!!! :) www.fotogalleriet.se/pic512364 www.fotogalleriet.se/pic512440 Kan inte ni lägga ut...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: somi
·
Övr. Hund för ett par månader sedan köpte jag en långhårig schäfertik. hon blir två år nu i höst. Hon är snäll och go på alla sätt ,men lite...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: Dean
·
S
Övr. Hund Jag har en 5-årig Norfolk terrier som på senare tid har blivit värre och värre i sitt beteende. Det är så att hundens matte (min mamma)...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Dean
·
Övr. Hund Strax innan klockan 16 i dag anlände den vackraste ängel himlen skådat. Just Doris hundhimmel är enändlös Dux-säng, supermjuk med extra...
Svar
19
· Visningar
1 929
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Lite panik är det då vi ska på utställning på lördag och min hund har åkt på rännskita. Vill ha lite tips på hur man kan få nån fason på...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: svart arabhingst
·
P
Övr. Hund Hehe, ja vad säger man. Igår fick hundarna var sitt öra. Helt klart blev det att Jesper aldrig tidigare stött på en sådan märklig...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Just nu ligger det en underbar, gulbrun 13 veckor gammal amstaff/pitbull utsträckt på mitt golv!!! Jag ska få bli...
2
Svar
20
· Visningar
1 896
Senast: lis1e
·
Övr. Hund Vad är det med hundägare i stan som gör att de alldeles tappar sinnet för normal hyfs och hygien? Förutom att varenda hörn är fullt av...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: astronaut
·
Övr. Hund en sak jag funderat över sen hugin var liten: svägerskan har en 4 årig blandras hund (wesley) som inte är riktigt rätt i huvudet. hugin...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: CeciliaW
·
Övr. Hund Frågan ställs i rubriken :) Ska någon här på buke till västkustvalpen den 20 augusti? Jag ska dit och kika lite på olika...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: JennyK
·
Övr. Hund "lite" bilder på hugin... 031215 är han född. labrador/bordercollie, han träffar sin helbror munin väldigt ofta, dom älskar det. de...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har blivit nyfiken på rasen...vad har ni för erfarenheter av dom? Bilder?
2
Svar
26
· Visningar
4 951
Senast: gejsa
·
A
Övr. Hund Någon härifrån som ska dit? vad har ni för hund isåfall? :) Vi ska ställa ut våran schäferhane (8,5 mån), är lite nervöst :) bara vart...
2
Svar
20
· Visningar
1 692
Senast: marika_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar