Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Ja, nu har han ju varit hos oss ett tag, omplaceringsbordern. Det blev ju ínte vad jag hade väntat mig, inte alls faktiskt. Jag hade...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hur många hundtrimmare finns det här på buke ?? Utbildad / självlärd ? Favorit-trim resp. klippraser ? Är själv utbildad trimmare...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 256
Senast: Doneloge
·
Övr. Hund brosan frågade efter hundnamn på goldenhanne. Nån med nåt bra namn?
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund Vad är det egentligen? :confused: Nån som kan förklara lite?
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Red_Chili
·
T
Övr. Hund Fick ett brev med ett foto på Gizmo och de andra valparna i hans kull med en inbjudan till en ettårs träff idag, vad gör man där?
Svar
9
· Visningar
965
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Ni som har en golden eller en labbe, vad gör ni med era hundar? (alltså ni som har hunden till annat än jakt, eller aktiverar hunden med...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Missförstå mig rätt, jag älskar min Lady, men hon är väll inte riktigt vad jag drömde om när jag planerade att skaffa hund! I typ ett...
Svar
11
· Visningar
1 348
Senast: Tove2
·
Övr. Hund Ni experter här. Jag kikar lite smått på ny hund som jag har sagt tidigare. Eller inte en ny, utan EN TILL. Vill ha en först och...
2
Svar
28
· Visningar
8 607
Övr. Hund Hej är bara tvungen att skriva av mig lite. Hade mina föräldrar här idag med sin Dvärgschanuzer för att häsla på mig & min lille son på...
Svar
3
· Visningar
1 644
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Finnes: Jättegullig söt rufs (dock nerklippt sommarfrisyr nu ) bortskänkes. "Ny" populär ras (lagotto romagnolo). Aktiv hund, alltid...
Svar
5
· Visningar
1 689
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har ni några sånna ??? Här kommer mitt bidrag.. http://photobucket.com/albums/a116/Gnist/?action=view&current=Scott3.jpg
2
Svar
27
· Visningar
8 489
Senast: AlterPride
·
Övr. Hund Idag har jag sytt denna till min lilla kille. Jag har inte suttit vid en symaskin sedan jag gick ut högstadiet men jag blev riktigt...
Svar
18
· Visningar
1 377
Senast: minna_mook
·
M
Övr. Hund Jag är så glad! :bump: Vår valp har kommit till världen! En liten gul fransk bulldoggtik ska snart bo hos oss. Nu väntar 8 lååånga...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Mumlan
·
J
Övr. Hund Jag funderar på att importera en hund av en ras som inte finns i Sverige. Jag har tagit reda på en hel del om hur själva importen...
2
Svar
27
· Visningar
9 888
Senast: Jeka
·
M
Övr. Hund Har hört att det finns blandrasutställningar också, någon som varit på en sån med sin hund?
Svar
7
· Visningar
1 727
Senast: Karamella
·
M
Övr. Hund När jag kelade med valpen (han är så enormt kelsjuk :love: Ska riktigt go in sig och pussas :love: :love: :love: ) så gjorde han en...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vi ahr ringt polisen, men de har inte fått in nån som tappat en hund. Jag har gett den vatten och bundit fast den i trädgården och...
Svar
17
· Visningar
4 482
Senast: ako
·
Övr. Hund Lånade under 2 dagar ut hunden, eller ja lånade o lånade frågade om de kunde ta han om han då mamma o pappa skulle till sthlm o jag till...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: Gnist
·
Övr. Hund En liten bild på min ängel, som fortfarande ser efter sin matte, det är jag fullt övertygad om. Hon är mycket saknad i denna...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: Mysgrisen
·
P
Övr. Hund *Vilka här ger sina hundar färskfoder? *Funkar det bra? (päls, avföring mm) *Vilket foder åt din/dina hundar innan du bytte till...
Svar
9
· Visningar
7 390
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama