Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en 4 månader gammal hund av raserna Basset Hound Cockerspaniel. Han kommer aldrig användas i avel och därför funderar jag på att...
Svar
12
· Visningar
7 603
Senast: Blixtra
·
Övr. Hund Någon som kan berätta lite om det för mig. Jag vill veta så mycket som är möjligt. Sökte på google men hittade inget speciellt...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Vi vill som nästa hund (om några år) ha en långhårig collie, men har hört så mycket negativt om rasen såsom rädsla för främlingar...
Svar
11
· Visningar
16 747
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hur i helvete kan en människa göra så här????????? Det här är ett reportage från Expressen idag. Hundar krokas och används som...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: reykurboy
·
Övr. Hund .. som antagligen inte kommer besvaras förrens imorn (ja, läs; idag). Nåja! Problem no. 1) Jag har två hundar hemma, en blandrastik...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Carla
·
K
Övr. Hund Av olika anledningar var jag tvugen att ta bort min älskade blandrastik i veckan :( . Saknaden efter henne är enorm, men jag har en till...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: giowanna
·
Övr. Hund OM någon skriver en tråd som RIKTAR sig till speciella hund-ÄGARE...DVS: Blandrastråden..Där det helt oskyldigt bara ställdes simpla...
Svar
13
· Visningar
990
T
Övr. Hund min tik är barnsligt förtjust i björnbär :d hon käkar direkt från buskarna :D någon som vart med om liknande med sin hund?
Svar
13
· Visningar
6 759
Senast: MissDaisy
·
N
Övr. Hund Visst är hon sööööt!? :love: http://community.webshots.com/photo/106523531/407101358eAcgpg...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Pansi
·
D
Övr. Hund HJÄLP!!! Jag är orolig då min valp av dvärgras endast vill äta mald nötfärs. Är inte alls intresserad av torrfodert, kanske ett par...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Moheed
·
Övr. Hund Kan inte ni berätta om er hund och raen i allmänhet! Älskar den verkligen! :love:
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund För ca en månad sedan övertog jag en jack russel tik av en bekant. Jag har funderat lite över att hon alltid håller på och bäddar i...
Svar
8
· Visningar
1 875
Senast: Javan
·
M
Övr. Hund ens hund härmar en? Ludde tycker iallafall att det är kul :angel: Dricker jag vatten från kranen så går han genast till sin...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Weeeiii! Måste bara få berätta att jag är på hundkurs i Göteborg. 5 st i kursen, lungt och stilla. Jag är otroligt chockad över hur...
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Satt och funderade lite innan idag på det här med att ordna sällskap. Det kan ju i vissa fall vara knivigt att få rätt arbetstider så...
Svar
13
· Visningar
1 204
·
Övr. Hund Ofta då man träffar en hund med dåligt beteende så är det "jo, men han är ju en omplacering"... Mhm... Eftersom jag själv...
2
Svar
20
· Visningar
2 037
·
C
Övr. Hund Sambon är allergisk mot hund och katt (men våra siameser går bra..). Vad finns det för hundraser som vi skulle kunna ha? Kinesisk...
Svar
16
· Visningar
1 347
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Hund Hur långt kan man gå med en 16veckors cockerhane? Har regnat flera dagar nu och idag var, valpen har inte velat gå ut och leka utan...
2
Svar
30
· Visningar
5 364
Senast: Thildha
·
L
Övr. Hund Är sugen på att skaffa mig en bullmastiff. Är det någon här som har eller känner till rasen? Tacksam för info! är också intresserad av...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Thildha
·
Övr. Hund jag håller på att träna in framförgående då jag tänkte starta apellklassen i höst. Övriga moment sitter bra. Men jag vet inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
2 923
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama