Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har anmält oss, och fått papper med PM och grejjer. Men jag förstår inte...?! Vi har anmält oss som vanligt, och blivit kallade...
2
Svar
25
· Visningar
1 900
Senast: Grana
·
C
Övr. Hund På måndag ska jag röntga min tik.Jag sa till att jag ville att hon skulle få plegasil men det tyckte de på kliniken "var för besvärligt"...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 296
Senast: crazy
·
G
Övr. Hund Min tik är ju helt konvalecent och får ej promeneras eller tränas på obestämd tid. Hon liksom min hane är ju i mkt bra kondition och...
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: GaurdianAngel
·
M
Övr. Hund Min hund har varit sjuk ett länge tag och nu börgar hon lida av det. Hon är 7 år och vi har tvekat länge om vi ska fortsätta eller om...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: Sanne:L
·
Övr. Hund Fick veta nu i förrgår att min hund (som numera bor hos mina föräldrar) har tumörer,de har varit till veterinären med henne som sagt att...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: tuaphua
·
I
Övr. Hund Min gillar inte: . Vatten (hatar både vattenpölar, duschen, havet osv...) . Bli kammad & fönad (det är såååå synd om honom då :smirk...
2
Svar
23
· Visningar
2 881
Senast: linafina
·
Övr. Hund Varför är en del hundar åskrädda? Medan en del andra totalt struntar i det. Det har åskat lite idag, och Izor har ryckt till en gång...
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: tabac
·
O
Övr. Hund Hej! Hoppas att det finns någon juridiskt/försäkringskunnig människa här som kan svara på mina frågor. Jag ska MH-testa min hund...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: linafina
·
Övr. Hund såg att det var några som hade sånna här.. är så ruskigt sugen på att köpa en sån i framtiden. i vilken prisklass ungefär ligger...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Är det här normal stil för en hund att sova på :confused: : På rygg, med huvudet på sned (upp och ner) så man tror att hunden brutit...
Svar
16
· Visningar
1 364
Senast: moe
·
Övr. Hund Fy vilken mardröm vi genomled i tisdags. Vi var på semester hos en släkting, hade varit där ett par dagar. En förmiddag hade min...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: raven_82
·
G
Övr. Hund Satt just och kollade på det, då en fråga ploppade upp. Är det blandat med tikar och hanar på samma lopp eller delar de upp dem...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: GaurdianAngel
·
O
Övr. Hund Igår köpte min mamma en 16veckors valp =) Hon är en lhasa apso. titta vad söt hon är =)
Svar
17
· Visningar
1 189
Senast: oseriös
·
K
Övr. Hund Nu närmar sig semestern med stormsteg och vi (jag, sambon och vovven) inser att vi inte har planerat vad vi ska göra särskilt mycket...
Svar
9
· Visningar
2 118
Senast: Momento
·
Övr. Hund Hehe! Såklart! Här kommer ett gäng bilder på en tuff liten kille: Eller.. Inte så tuff: Snygging som nu är anmäld till sin...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: OzzyN
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på hur det går för dig och valpen!! Har tänkt jättemycket på er, och vill gärna veta! Tjingeling!
Svar
4
· Visningar
779
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund Jag har kommit igång iallafall med den! :) Kom på att om man lämnar honom med en aktivitetsboll (eller vad heter de där bollarna...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: millansnillan
·
S
Övr. Hund Hur många här ställer ut sina hundar? Har ni några fina utställningsbilder? Hur har det gått? Skriv gärna...själv ställer jag ut men min...
2
Svar
31
· Visningar
2 632
Senast: jojo_lindgren@hotmail.com
·
W
Övr. Hund Jag undrar hur ni på bästa sätt löser det hemma när tiken löper och ni har en hanhund också? Vad finns det för alternativ???
Svar
3
· Visningar
711
Senast: thea
·
Övr. Hund Tror att jag lyckats med bedriften att lägg ut bilder på vår lilla vovve! Jag är ingen dataexpert så vi får se om det går...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: maskrosen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst