Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Har kommit på att han inte är som andra hundar, han har en massa små egenheter för sig; Innan han lägger sig nånstans måste han bädda...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Evergreen
·
Övr. Hund Är det ingen som har statistik på hur många vallhundar det finns i Sverige jämte förare? Eftersom det är en del diskussioner om BC:n...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 941
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ...skulle promt följa med till tvättstugan när jag skulle tvätta ;) Passade på att fota honom lite i kvällsolen :D Vad tycker ni...
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: rock_89
·
Övr. Hund Var i Västerås och ställde ut min hund idag. Efteråt gick vi ner med plutten till vattnet. Eftersom det var folktomt och inga...
Svar
16
· Visningar
1 760
S
Övr. Hund min lille bebis.. Ronja var min jackrusseltik som varit mig trogen i 14 år och 3 månader... för några veckor sen fick vi besked att...
Svar
14
· Visningar
845
Senast: Sanne:L
·
Övr. Hund Våra valpisar åkte till sina nya familjer förra veckan och igår såg vi att kissungen snuttar på tiken. Är det här vanligt? Kan det bli...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: marieka
·
Övr. Hund Izor fullkomligt älskar tomkartonger, små som stora. Och toarullar. Spelar ingen roll om vi först har gömt godis i, det är lika kul att...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: sussisus
·
I
Övr. Hund Känner ett par som har en hundvalp på snart 4 månader. Den biter så mycket på folk hur ska man få den att sluta med det. säger man...
Svar
5
· Visningar
4 213
Senast: Kilauea
·
W
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av att vara jourhem åt omplaceringshundar, tex genom Hundis?
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Wickid
·
B
Övr. Hund Har nu fått höra att den hunden som "dog" skall springa omkring på gården fortf... Har träffat två personer som är helt hundra på att...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 485
G
Övr. Hund Jag ska hämta valp den 16/7. Vad ska man tänka på? Det är en resa på lite över 30 mil. Handdukar, vatten, vattenskål, halsband och...
2
Svar
39
· Visningar
3 654
Senast: Gefjun
·
S
Övr. Hund någon som håller på med den hundsporten? hur lär man in det?
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund vad gör ni under tiden som eran hund utför sina behov?? Min fråga baseras på följande jag såg nu i kväll när jag körde till jobbet (har...
2
Svar
32
· Visningar
2 178
M
Övr. Hund Valpen har tappat en hel del av sina "mjölktänder" men en tand i nederkäken kommer inte tillbaka. Tänderna i överkäken kom tillbaka på...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund Min tik fick bara en valp, som jag har tänkt behålla, jag har hört att en valp som föds ensam kan bli lite speciell....att det kan bli...
Svar
10
· Visningar
5 683
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund Jahapp.. Då är oturen framme hos min Lucifer. Märkte när vi skulle gå in efter en stunds busande på tomten att han haltade till...
Svar
3
· Visningar
4 863
Senast: minna_mook
·
Övr. Hund Jag kan många raser, deras egenskaper och krav och lite till. Men det är alltid intressant att få andras perspektiv på saker och ting...
2
Svar
33
· Visningar
4 212
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Satt och funderade på hur det går till med skotten på MH? Om det är till exempel 8 hundar på ett MH, då får de ju höra en herrans...
Svar
19
· Visningar
2 173
Senast: glee
·
Övr. Hund För ungefär hur mycket äter er/era hundar i månaden? Exempelvis raserna St Bernhard, GD, Bernersennen m.fl. :)
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: beda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama