"vilken hund" intressant

Sv: "vilken hund" intressant

Har en kompis som skaffat Saluki och hon är helnöjd. Har även träffat andra Salukis och dom är underbara!
PM:a mig om du vill ha mejl till min kompis ang Saluki, hon kan berätta mer om rasen och ge goda råd!

jo, men hej o hå vad uttåad den var :eek:

den var fin den hunden :love:, men det var nog den enda också, de andra såg ju lite underliga ut och dom kan tydligen bli o se ut som dom vill.....

Har en papillon tjej hemma nu och det kommer säkerligen att bli fler. En helt underbar, glad och härlig hund att ha att göra med. Rasen är otroligt lätt, tycker jag. En liten hund med storhundspsyke.
Har haft många andra storhundsraser men detta lilla livet har jag kärat ner mig i. Så min nästa hund blir en papillon..å nästa...å nästa....

Hannacecilia: Helt klart tuffa. Vet att det är en gubbe här i byn som har en sån, jag har sett dom :devil:
Skulle vilja se mig själv gå ut och gå med en bulldog och en kines bredvid varann :rofl:

kikki71: Pappilon ligger ganska högt hos mig med faktiskt, men ändå en lite mer "tanthund" i mina fördomstankar ;)
Men jo, jag har varit inne på det då jag träffat flera fina individer!

Pappisar är riktigt tuffa hundar :D har en kompis som hade en sån...han var med överallt, på ridturer också....han var då ingen tanthund :rofl:

Åhh, Den som går under namnet "Texas", det va nog bland det finaste jag har sett!! :love:

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 118
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 622
Senast: Farao
·
Övr. Hund Har i nuläget större raser, men de är alla i, eller närmar sig, pensionsåldern och jag är så sugen på en mindre ras. En mer...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 101
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 908
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila