Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av hundrasen beuceron? Jag går lite och funderar på att skaffa hund (en större lägenhet först bara)...
2
Svar
22
· Visningar
2 816
Senast: Aliide
·
B
Övr. Hund Efter en och en halv timmes promenad i ösregn idag, då ens (billiga) regnkläder för länge sedan läckt igenom, skorna låter *plask plask*...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Timsetim
·
T
Övr. Hund Mohaha nu så blir det hund nummer 2 på G. Givetvis en labbebebis precis som den vi har hemma och rasen vi alltid haft=)En liten kille...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Hunden: Jag har det himla bra. Människor som bryr sig om en och ger mig klappar och kärlek varje dag. Jag får mat när jag är hungrig...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: Excellent
·
G
Övr. Hund Hämtade ju en 8 v valp förra lördagen. Allt går jättebra förutom med en sak - katten (3,5 år). De har sett varann genom galler och igår...
2
Svar
23
· Visningar
1 611
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Finns det någon här som har L testat sin hund? Hur går det till? Jag vet att man gör det när hunden fyllt 18 månader. Hoppas...
Svar
15
· Visningar
3 021
Senast: Dean
·
Övr. Hund :D Jag skall ju ställa ut min valp nu till helgen :angel: , och eftersom jag aldrig gjort detta så undrar jag en sak...( jag har fått...
Svar
14
· Visningar
1 142
Senast: Luff
·
Övr. Hund Detta är min systers nya lilla valp Kajsa! Hon är 12 veckor gammal och av rasen Eurasier.
Svar
4
· Visningar
885
Senast: MoonFlight
·
Övr. Hund hur många kullar får man ha per år innan man räknas som uppfödare? känner en som tar kullar varje gång tiken löper. jag tycker det...
2
Svar
31
· Visningar
2 848
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Min ena hund (6år) har pga. av en incident där blixten slog ner i stallet och vi alla skrek till högt, blivit åskrädd över en dag... han...
Svar
3
· Visningar
1 877
Senast: crazy
·
Övr. Hund Jag har länge haft planer på att köpa en hund men eftersom mitt tränande och tävlande med häst tagit så mycket av min tid har jag inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 402
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Har frågat här innan o provat råden jag fick,men inget hjälper i längden. Vad gör man då? Har en Hamilton hane på 2år som skäller längs...
2
Svar
26
· Visningar
2 324
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Vi har anmält oss, och fått papper med PM och grejjer. Men jag förstår inte...?! Vi har anmält oss som vanligt, och blivit kallade...
2
Svar
25
· Visningar
1 900
Senast: Grana
·
C
Övr. Hund På måndag ska jag röntga min tik.Jag sa till att jag ville att hon skulle få plegasil men det tyckte de på kliniken "var för besvärligt"...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 296
Senast: crazy
·
G
Övr. Hund Min tik är ju helt konvalecent och får ej promeneras eller tränas på obestämd tid. Hon liksom min hane är ju i mkt bra kondition och...
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: GaurdianAngel
·
M
Övr. Hund Min hund har varit sjuk ett länge tag och nu börgar hon lida av det. Hon är 7 år och vi har tvekat länge om vi ska fortsätta eller om...
Svar
10
· Visningar
1 222
Senast: Sanne:L
·
Övr. Hund Fick veta nu i förrgår att min hund (som numera bor hos mina föräldrar) har tumörer,de har varit till veterinären med henne som sagt att...
Svar
1
· Visningar
1 570
Senast: tuaphua
·
I
Övr. Hund Min gillar inte: . Vatten (hatar både vattenpölar, duschen, havet osv...) . Bli kammad & fönad (det är såååå synd om honom då :smirk...
2
Svar
23
· Visningar
2 883
Senast: linafina
·
Övr. Hund Varför är en del hundar åskrädda? Medan en del andra totalt struntar i det. Det har åskat lite idag, och Izor har ryckt till en gång...
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: tabac
·
O
Övr. Hund Hej! Hoppas att det finns någon juridiskt/försäkringskunnig människa här som kan svara på mina frågor. Jag ska MH-testa min hund...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: linafina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka