Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska försöka återge så objektivt som möjligt och vill gärna att ni ger er syn på saken. På klubben har nu i ca ett år en tjej med en...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 549
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund jag och hunden ska gå den kursen, nu tänkte jag är den kursen lika för alla ställen eftersom det finns kurslitteratur till den? om den...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Om jag köper en valp från en kull som inte är registrerade men föräldrar djuren är det,kan jag då regga valpen jag köper? Jag vet när...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 666
Senast: Bubbla
·
Övr. Hund Usch... Jag är helt skakis. Ni vet, när en miljon tankar bara snurrar runt i huvudet. Alla dessa tänk om... På något vis lyckades hon...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund När min hund stått orörlig och morrat i snart en kvart på något i skogen tog jag på mig mina skor och följde med honom ut. Han som...
Svar
5
· Visningar
2 660
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Ni som foder upp hundar, vad klarar ni er inte utan nar det ar dags for valpning? Sjalv sager jag kort och gott min sambo :love: ...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Druvan
·
Övr. Hund En kontaktsökande eller reserverad valp? Dvs. antingen en valp som säger till alla den ser att "hej, här är jag, kom och hälsa på...
2
Svar
23
· Visningar
2 162
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Ikväll kom det några stycken människor med ett gäng hundar här förbi. Hundarna spang lösa. Vi bor utmed en liten grusväg, har staket...
Svar
15
· Visningar
1 069
Senast: taccotad
·
Övr. Hund Hm..vet inte om detta borde vara på hund men... I går blev en av mina bekantas barn biten i fingret av en hund. Det var inget illa...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Vaccan
·
H
Övr. Hund Någon här som har dagmatte? Hur mycket betalar ni dom i slutet av månaden och vad är kraven? Hur många dagar i veckan? Även ni som inte...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Är det någon här som vet om detta hemska är sant!!! :mad: Har hört (av en ganska insatt) att man skär bort tungorna på kamphundar...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: ancan
·
M
Övr. Hund min hund är 10 månader och lydig ... för det mesta... men idag på kvälls promenaden va hon inte så lydig .... hon går lös (eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Dean
·
B
Övr. Hund Har kommit på att han inte är som andra hundar, han har en massa små egenheter för sig; Innan han lägger sig nånstans måste han bädda...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Evergreen
·
Övr. Hund Är det ingen som har statistik på hur många vallhundar det finns i Sverige jämte förare? Eftersom det är en del diskussioner om BC:n...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 943
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ...skulle promt följa med till tvättstugan när jag skulle tvätta ;) Passade på att fota honom lite i kvällsolen :D Vad tycker ni...
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: rock_89
·
Övr. Hund Var i Västerås och ställde ut min hund idag. Efteråt gick vi ner med plutten till vattnet. Eftersom det var folktomt och inga...
Svar
16
· Visningar
1 760
S
Övr. Hund min lille bebis.. Ronja var min jackrusseltik som varit mig trogen i 14 år och 3 månader... för några veckor sen fick vi besked att...
Svar
14
· Visningar
845
Senast: Sanne:L
·
Övr. Hund Våra valpisar åkte till sina nya familjer förra veckan och igår såg vi att kissungen snuttar på tiken. Är det här vanligt? Kan det bli...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: marieka
·
Övr. Hund Izor fullkomligt älskar tomkartonger, små som stora. Och toarullar. Spelar ingen roll om vi först har gömt godis i, det är lika kul att...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: sussisus
·
I
Övr. Hund Känner ett par som har en hundvalp på snart 4 månader. Den biter så mycket på folk hur ska man få den att sluta med det. säger man...
Svar
5
· Visningar
4 213
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka