Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Ludde har inte riktigt fattat det än :p Sitt kan han med både röstkommando och handtecken, det lärde han sig snabbt. Men ligg är...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund är det någon som vet var man hittar agilitybanor klass 1, 2 och 3 på nätet? skulle vara himla bra att få tag på sådant när man ska och...
Svar
3
· Visningar
5 357
Senast: Javan
·
T
Övr. Hund Nu vill jag visa bilder på mina tre hundar!! Ras: Gizmo: Bearded/border collie-1år Rocky: schäfer/rottweiler/dobberman-2år Bamse...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Läs detta... man blir så arg. Fattar inte hur folk kan lämna sina hundar i bilen så länge och speciellt inte nu när det är så varmt...
Svar
11
· Visningar
1 070
Senast: _Runaway_
·
F
Övr. Hund Där jag bor...jaja, 2 mil bort finns en fd.badplats som kommunen inte vill ta hand om längre så bryggorna och allt annat är borta och...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund När kan man börja gå på valpkurs med sin valp? Vad går man igenom på en sådan och under hur lång tid sträcker sig kursen? tackar för...
Svar
6
· Visningar
3 051
Senast: Texaz
·
Övr. Hund Hej! Jag har en 9 årig berner sennen hane, han är pigg och glad men jag börjar oroa mig för att det snart är slut, de brukar väl inte...
Svar
1
· Visningar
789
S
Övr. Hund några tips hur man lär sin hund att sluta tugga på sladdar? våran hund är lite över ett halvt år och hon tuggar på TVkablar...
Svar
7
· Visningar
1 768
Senast: Miaaa
·
Övr. Hund Nu sitter jag och bara funderar, *djup suck* Från början: Tidigare i våras gick jag och Atlaz en hundkurs, på hundkursen blev han...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: Bebben
·
N
Övr. Hund har en schäfer som är 3 år.. å fick diagnosen kronisk ytlig keratit "pannus" samt plasmom tredje ögonlock. skulle droppa henne...
Svar
7
· Visningar
6 694
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Jag blir så J*vla förbannad på grannen..... Var ute och gick med hunden igår, eftersom hon lyder mig har jag henne lös. Då får hon...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 730
Senast: Becca85
·
L
Övr. Hund Hallå! Jag undrar om det finns någon här som har erfarenhet av cavalier? Vad är det negativa med rasen? Jag har läst på om rasen...
Svar
7
· Visningar
2 170
Övr. Hund nat och internat är det ju i helgen och vi(aldente igen och Elmelts o jag) var där med några av våra vovvar. Det blev väl lite blandade...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: ancan
·
P
Övr. Hund Jo, han har ju varit här nu en sådär tre veckor. Det blev inte alls som jag hade väntat mig. Det skulle ju vara en stressad, osäker...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Hej. Kommer att ta över en 6 årig korsnings hanne nu i augusti och han är jätte snäll men kan ingenting. Sitt efter mycket om och med...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Här är han Leo 1½ år världens underbaraste lilla individ. Charmar alla älsar (nästan) alla. Guda snäll (om än lite dålig på...
Svar
14
· Visningar
1 419
Senast: Lady_A
·
M
Övr. Hund Sen i går så har minhund inte varit i tip top trim.. hans symptom är följande... Han är hård i magen när man kännder, piper till...
Svar
12
· Visningar
6 520
Senast: älgen
·
N
Övr. Hund Nån mer som har glädjen att få ha kvar sin vovve lääänge? Min gammelfarfar är femton år nu. Har haft honom sen han var sju veckor o...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Lady_A
·
B
Övr. Hund Har fått nys om en familj som måste hitta ett nytt hem till sin 3åriga Golden.. Hittar dom inget så kommer den att tas bort... Jag har...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: martha
·
G
Övr. Hund Förra sommaren hade jag scalibor-halsband på Selma men efter någon månad tog jag av det eftersom hon fick röda små bulor på halsen och...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka