Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag blev lite inspirerad av J3O's tråd ang. att lyfta upp hunden vid hundmöten. Hur gör ni om ni möter en lös hund ? Personligen...
Svar
18
· Visningar
1 316
Senast: Tiboo
·
J
Övr. Hund Vår rottweiler tik har fått eksem. Har förstått att det är vanligt på just den rasen. Ngn som vet hur och varför det uppkommer? Vår egen...
Svar
7
· Visningar
4 550
·
I
Övr. Hund Hur ska man bära sig åt?? Hunden är ju smal som en sticka (har ätit dåligt då han bott tillsammans med löptikar) & samtidigt varit lite...
Svar
12
· Visningar
1 015
·
J
Övr. Hund Finns det kanske några hundkunniga och dukiga människor här? :confused: :idea: Jag behöver lite bra tips om hund man ska fostra...
Svar
11
· Visningar
966
Senast: J3O
·
Övr. Hund :D Duke Van Deipen Brook heter han iaf ;)
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Shettisar
·
J
Övr. Hund Min vovve, rottweiler/schäfer fick tio valpar (första kullen) för fem veckor sedan!! Lovade att lägga in bilder på alla valparna, här...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Juno
·
Övr. Hund Var på SKK utställning i Tvååker idag. Flera gånger hör man i högtalarna att det sitter hundar instängda i bilar. Fast man fick en lapp...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Poppinella
·
B
Övr. Hund Vad gör ni med era hundar när det är jättevarmt ute? Här har vi nu haft ca 27 grader varmt i några dagar, och min hund ligger mest...
Svar
14
· Visningar
2 633
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Okej, har reglerna ändrats eller är det vanliga vaccinationer som gäller för att ta med jycken på semester till Norge? Tacksam för svar!
Svar
8
· Visningar
946
Senast: monkan
·
G
Övr. Hund Är alla elhalsband totalförbjudna? Eller finns det varianter som är tillåtna? Jag har sett en annons i tidningen några gånger...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Det har flyttat in en liten tikvalp hos mig, en gatkorsning eller egentligen en liten rondell. Kommer väl att bli ca 50 cm hög, är...
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Några som har phalenehundar?? bilder?=)
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: Morotsbiten
·
Övr. Hund Hmm, detta sk problem har jag aldrig haft med valpar. Att någon är så överförtjust i bajs av alla de sorter. Hund-katt-vilt eller...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Egonson
·
S
Övr. Hund Har hämtat ut en scalibor halsband till vovvan som trots stor dos frontline fortfarande får flera fästingar om dagen. Men jag har inte...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Måste bara visa... Tog dom här korten på vår ena hund igår, och tycker att hon blev så fin på dom :love: Hon brukar inte...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: rock_89
·
Övr. Hund Idag hörde jag en ras som skulle kallas bomullshund. Men jag antar det måste vara ett smeknamn. Är det nån som vet vad det kan vara för...
Svar
8
· Visningar
8 447
Senast: Itchie
·
M
Övr. Hund när jag börjar skolan ( och förhoppningsvis ska det inte ta allt för lång tid innan jag får hundrum och kan ta med puppisen ) :( så...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: minna_mook
·
G
Övr. Hund Försöker ju förbereda mig så mycket som möjlig innan valpen ska hämtas. Läste nu på ett hundforum där någon skrivit att man bara ska...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: minna_mook
·
Övr. Hund Min hund är oerhört politiskt korrekt, och kan umgås med alla - oavsett färg, ras ..... eller art... :love: :love: :D ;)
Svar
4
· Visningar
830
T
Övr. Hund Min vanligtvis otroligt matglada kille har börjat lämna kvar mat. :confused: Han brukar äta upp allt och slicka skålen helt ren på...
Svar
4
· Visningar
1 914
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka