Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det nån som vet nån bra hemsida för fästingsjukdomar? Eller om d e nån som kan mkt om det? Jag vill gärna har reda på fakta om dom...
Svar
1
· Visningar
4 958
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund mitt i eländet måst jag bara få visa dessa bilder som gör mig glad i alla fall!! Han är för go, min hund. :love:
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Vi har en långhårig schäfer som e hur gudasnäll som helst och totalt ofarlig. Och grannarna (eller hela byn) är livrädda för honom och...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 364
Senast: eerie
·
Övr. Hund Nån med tips på vad man kan göra? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: svart arabhingst
·
B
Övr. Hund Hörde just från en kompis att hennes familj varit hundvakt åt deras vänners två hundar, (terrier blandningar).. Familjen har själv 5...
2
Svar
30
· Visningar
1 912
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund En kvinna som regelbundet återkommer på den annonssidan har återigen blandrasvalpar till salu. Hon har flera kullar varje år, avlar...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: moe
·
Övr. Hund Jag blir lika bedrövad och förbaskad när jag så ofta på hundforum och IRL träffar på folk som inte har koll på vad det finns för öagar...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Är det ett bra foder? Kan det mäta sig med RC? Vilka är de ungefärliga priserna på Nutra Nuggets Maintenance och Performance Formula?
Svar
1
· Visningar
719
Övr. Hund Är hosta de enda/första tecknena på Kennelhosta? Birk kom hem igår från sin "semester" med fyra dagars agilitytävlingar och...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund Under vilken ålder är det vanligast att tikar löper första gången? Jag har en golden retiever som är dryga året nu och jag har inte...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Någon med erfarenhet av dom här? Högst troligen kommer det att anlända en 6 år gammal hane hem till mig om ett tag. Han är en s.k...
2
Svar
20
· Visningar
2 684
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Idag märkte vi att vår lilla Arne´s svans var krokig liksom en liten extra sväng längre ut på svansen. :( Han har inte ont verkar det...
Svar
6
· Visningar
5 422
Senast: potion
·
S
Övr. Hund Har ni några bra tips mot tandsten. Min ena vovva tuggar inte så mycket på ben. Jag har hört om något pulver man lägger på maten. Men...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min hund och en annan hund rök ihop igår men jag anser att det inte är mitt eller sambons fel. Vi var ute i trädgården och hörde att det...
Svar
2
· Visningar
988
Övr. Hund när jag såg denna hund! Och det var av rädsla.. jag skulle aldrig våga ha denna hund...
2
Svar
22
· Visningar
1 836
H
Övr. Hund Är lite nyfiken på att höra vid vilken ålder ni slutat blötlägga torrfodret åt era valpar?
2
Svar
29
· Visningar
26 667
Senast: J3O
·
V
Övr. Hund Hejsan! Har två äldre hundar som har blivit lite stela. Just nu ger jag dom ARTROFLEX som vi har köpt hos vetrinären. Men nu såg jag at...
Svar
2
· Visningar
1 681
Senast: vivianhegre
·
Övr. Hund Visa era snyggaste/gulligaste/vackraste/tokigaste hundbilder! Varför valde du just den/dom? Har två fina på Diva. Båda är med hennes...
Svar
17
· Visningar
1 667
Senast: bananabambi
·
J
Övr. Hund Någon som har erfarenhet om vart man kan hitta omhändetagna djur som är till salu? För jag skulle vilja hjälpa en hund som ha blivit...
Svar
1
· Visningar
1 425
Senast: Dean
·
Övr. Hund Någon som har ställt idag? Hur gick det? Någon mer än jag som ställer imorgon? I såna fall ett stort lycka till! Jag och Julie...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka