Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund hade haft med min hund på ett ärende och satt på bussen hem .. stek hett så jag hade med mig en vattenflaska och en "glass bägare" (att...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Matiz
·
Övr. Hund Hej! Nu har min pojkväns mamma åkt utomlands så jag har huvudansvaret för hennes hund. Eftersom hunden sover i samma rum som matte så...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Jag har en 8 årig hanhund (welsh springer spaniel), som brukar leka med grannens valp, en beagle - hanvalp (ca ett halvår). problemet...
Svar
7
· Visningar
4 420
Övr. Hund Idag damp nya Hundsport ner och jag slötittade lite i den med ena ögat på TVn. Men på sidan 28 hajade jag till, kände jag inte igen den...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: glee
·
Övr. Hund Hur ofta kan man ge godsaker som märgben och liknande utan att det blir för mycket?
2
Svar
22
· Visningar
1 696
Senast: Iglatjarn
·
G
Övr. Hund Vovva måste ju försäkras sen. Detta är ju en hel djungel. Vilket försäkringsbolag har ni, vilken sorts försäkring och vad betalar ni...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: Gefjun
·
J
Övr. Hund Vilka idioter jag träffade härom dagen. Var ute med min hund på gröningen och lekte.. ett par ligger och vilar i solen.. Innan jag...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 253
Senast: J3O
·
M
Övr. Hund Våran hanhund på 13 ½ vecka rymmer från trädgården så fort han får chansen! Våran trädgård är kantat av en häck men har en öppning...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: moe
·
C
Övr. Hund Jämförelsevis dessa Bravo,Nordic och Klass... ...vilken har ni tyckt varit bäst rent kvalitétsmässigt och vilket kilopris respektive...
Svar
12
· Visningar
2 946
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hej! Bevittnade idag en tråkig sak. Var på stan och handlade med min sambo. När vi gick på gågatan så noterade jag att det satt en...
Svar
13
· Visningar
1 202
Senast: lizan
·
Övr. Hund Min hund blir alltid överlycklig vid möte, och ett av mina mål har varit att vi ska klara av ett hundmöte med slakt koppel och idag gick...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: timotei
·
B
Övr. Hund Min hund totalvägrar att äta sitt torrfoder, har provat olika. Så nu tänkte jag pröva ge honom våt foder. Något som ger det? Vilket...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: SusanneO
·
K
Övr. Hund Fick höra ett underligt påstående idag om att hundar (valpar) inte "tål" ben från djur som börjar på F. Hon som berättade detta var helt...
2
Svar
23
· Visningar
3 246
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Ja, rubriken säger väl allt. Har hört så mycket om det men aldrig fått reda på HUR MAN TRÄNAR.....nån vänlig själ som vill hjälpa till...
Svar
3
· Visningar
2 484
Senast: beda
·
Övr. Hund Hur är de? Har ingen hund idag men kommer kanske vilja skaffa om några år. Vill ha en hund som är ganska rejäl till storleken men som...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Javan
·
H
Övr. Hund Jag har en vovve på 4 mån som jag går med både lös o i koppel men nu har jag märkt att om jag låter henne gå lös halva rundan o sen övar...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Enya
·
Övr. Hund på min 2 åriga tik!! Varje dag i sommar så har hon gått en runda ner i skogen för att bada och svalka av sig sommarsolen... helt ok...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: aldente
·
C
Övr. Hund Jag har en omplaceringstik sen några måpnader tillbaka. Vad jag vet så är det här det 4e hemmet. Hon är otroligt lätt att ha o göra med...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Caspian
·
Övr. Hund Nu behöver jag lite hjälp. Våran 12-veckors boxertik har börjat dra något oerhört när vi är ute och går. Hon ligger på och drar så...
2
Svar
25
· Visningar
2 083
Senast: maxxxime
·
Övr. Hund När jag skulle avmaska valpen (5 månader) för en vecka sedan så visade det sig att han blev dålig efter andra tabletten (Axilur, 1...
Svar
17
· Visningar
6 825
Senast: beda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka