Märgben mm

Sv: Märgben mm

På en ica-affär!
Ber om det i köttdisken, de brukar kunna såga upp det i mindre bitar (först är de ca 25 cm stora, brukar få det i 3 bitar) så de blir lagom till lagotton!

Vi köpte alltid såna förut till våran blandrastik men en gång så "halkade" det över dom nedre huggtänderna och satt sej runt underkäken :angel: och det gick inte att få loss utan att hon skrek, vi försökte med såg och allt möjligt men tillsist så tog vi av det på samma sätt som det kom dit men det gjorde nog ont :o .
Så nu när jag köper dom så kollar jag att dom är "små och smala".

sökte upp en gammal tråd.
Sitter nu en fredagkväll och hundarna ska få sitt. Vi köper alltid märgben till våra hundar, men nu har vi en nyinskaffad valp och vi blev tveksamma, kan man ge en valp märgen med innehållet kvar i eller behöver vi koka den först?? Valpen är 10v och har inte ätit märgben förut.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Lyan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 062
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka