Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667455,00.html :eek: Jag som hatar att kalla djur för fula.. Han kanske är mer...
2
Svar
23
· Visningar
1 616
Senast: Tviggy1081
·
I
Övr. Hund ...såhär ser han ut :D : :p
Svar
4
· Visningar
905
Senast: _Ishästen_
·
T
Övr. Hund jaa,var ute på en skritt tur,blev lite trav o en kort galopp men men... :love: uppför första backen sen kommer man till en...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: tokfia_z
·
Övr. Hund Jaha jaha, då var det dags för löp nr. 2 *suck*... När hon löpte första gången fattade hon ingenting. "Storebror" (för övrigt kastrerad)...
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Dean
·
J
Övr. Hund Min hund blev som ni kanske vet jättedåligt, och orsaken var de sår han fick när han höll på att bli uppäten av en schäfer :crazy...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Hera
·
A
Övr. Hund Jag hoppas det finns någon på Buke som har något bra förslag till mig. Har fått ett akut problem, min pappa ligger på sjukhuset och...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund Lika gammla, syns de?! ;) Donna o Shakira Mr Baloo... så stolt! :p
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Tiggertjejen
·
J
Övr. Hund Tänkte bara visa en kul bild på Tobbe.... han är med på sin första båttur! :)
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Aningsfull
·
J
Övr. Hund måste bara skriva av mig lite....... För någon timme sedan var jag ute och gick på promenad med min bearded collie, världens...
2
Svar
33
· Visningar
2 655
Senast: krambanan
·
O
Övr. Hund I tisdags tog jag det svåra beslutet att avliva min älskade goldenhane. Hans kropp orkade inte längre. :cry: Underbar personal såg...
2
Svar
27
· Visningar
3 185
Senast: Onnie
·
M
Övr. Hund råkade gå förbi en hund idag. en helt vanlig hund förutom att den såg ut som någonting från yttre rymden :eek: - nosen såg ut att...
Svar
19
· Visningar
1 270
Senast: Majjijann
·
C
Övr. Hund Hej på er! I går var det ett år sen vi misste våran älskade Mozart! I går var en tuff dag, men det håller även i sig i dag (hoppas att...
Svar
18
· Visningar
1 162
Senast: Linabebis
·
Övr. Hund Planerat avsked.... -------------------------------------------------------------------------------- Mn gamla blandrastik Jaffa...
2
Svar
30
· Visningar
2 226
Senast: martha
·
M
Övr. Hund :love: :love: :love: (ursäkta om bilderna är stora/små) :love: :love: Han ligger alltid där när jag...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: cano
·
S
Övr. Hund .. nån som har nån erfarenhet av hund med dålig lever... måste få veta....
Svar
3
· Visningar
1 381
Senast: Sanne:L
·
Övr. Hund Nu i kväll när jag och min sambo hade kollat på film, var det dags att gå ut med Arne, så vi gick en liten runda. Vi kommer på att ingen...
Svar
14
· Visningar
1 249
Senast: gosebus
·
Övr. Hund Egentligen ska man ju studsa och tjoa. Och visst, hade jag fått ta valpen nästa vecka, efter att jag flyttat färdigt, då hade jag haft...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund När ska man anmäla? :devil: Hundstackaren har suttit i över 2.5 timmar nu och andra än hundägaren har varit dit med mat och vatten åt...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Min hund älskar att vara ute i luften och brukar få sitta i långkoppel ute på gården någon timme om dagarna då vädret tillåter.. Hon...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Shettisar
·
D
Övr. Hund Behöver inköpa en ny hundtrimmer till mina småhundar. Har tidigare haft en Oster, Mark 1, men denna har nu gjort sitt. Undrar om man...
Svar
5
· Visningar
6 891
Senast: fjolltroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka