Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har problem med vår dalmatinerkille som är foderallergiker. Så nu står jag mellan två val: Köpa specialfoder eller laga eget. Lockas...
Svar
2
· Visningar
1 873
Senast: amalia
·
Övr. Hund Hej på er! Vilka utställningar har ni inplanerade i sommar? Vi ska till Västerås den 16/7 (endast RR) Aspudden (västerås) den...
Svar
14
· Visningar
1 156
Senast: lady_vip
·
G
Övr. Hund Min matglade cocker....Det finns bara mat i hennes hjärna :d Men hon har ett bekymmer, hon äter upp maten så fort att hon ibland spur...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: fjolltroll
·
P
Övr. Hund Tänk att folk ska ha så svårt att komma med "goda" råd man inte vill ha. Nu den här nya jycken, Jesper, ja, han är fortfarande hoppig...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: moe
·
M
Övr. Hund Jag har en hund, en hane på tolv veckor som jag har ägt i 3 dagar. Eller ensam, hunden vägrar att lämna mig, det kvittar ifall...
Svar
14
· Visningar
1 244
Senast: millansnillan
·
Hundträning Förlåt en ovetande... men om man vill träna med sin hund (tex spår & lydnad) och är helt nybörjare, är det bara till en brukshundsklubb...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: cassiopeja
·
F
Övr. Hund Åhh, hunden jag var dagmatte åt i ett år ska flytta till Helsingborg :love: Så i september blir jag dagmatte igen!! Ska bli sååå kul...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: moe
·
Övr. Hund Måste bara få visa Ambra, min kompis nya marremano abruzesse. Är hon inte gullig???? Som en liten isbjörn :love:
2
Svar
20
· Visningar
1 759
Senast: Zeeke
·
J
Övr. Hund Jag vaknade förra natten av att hunden spydde. Sedan på morgonen spydde han igen, inga små högar direkt. Detta pågick över hela dagen...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: jahaja77
·
D
Övr. Hund Har en liten dvärghund som jag idag via telefon från vet. fått reda på att hon har fel på sin lever. Skall tillbaka till vet. imorgon...
Svar
3
· Visningar
3 399
Senast: Dextrosol
·
H
Övr. Hund Ja vilken ras av Jack Russel och Dansk Svensk Gårdshund rekomenderar ni? Fördelar / Nackdelar?
Svar
5
· Visningar
3 192
Senast: Jaahl
·
M
Övr. Hund ja ni såg ju rubriken..... jag börjar ;) .. kortet visar min dvärpudelhane på 10 månader...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 102
Senast: Dolarino
·
S
Övr. Hund Hur började ni lära era hundar fot? tänkte börja träna lite och vill börja rätt... vill få en bra fot med ögonkontakt och inte en hund...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: julia_v
·
M
Övr. Hund Ska förmodligen skaffa jund nu lagom inför semestern och behöver ha lite idéer från er som har hund. Har iofs en tjej på jobbet som är...
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: julia_v
·
J
Övr. Hund Hur gör jag för att få bukt med detta problem? Tobbe är snart 10 månader... är helt rumsren, men när han kommer bort och där finns...
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: GaurdianAngel
·
H
Övr. Hund Jag har planer på att skaffa hund och har nu börjat fundera vad jag ska göra med den sen när jag börjar jobba igen... jag far från...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: GaurdianAngel
·
F
Övr. Hund Det är så här jag har en korsnig mellan border collie /collie hon är en tik oh är 5 år hon är en väldigt aktiv tjej älskar allt från...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vilka här inne har dvärg schnauzer? De blir ju bara populärare och populärare dessa små godingar :love: Varifrån kommer era? Hur...
Svar
14
· Visningar
4 761
Senast: falukorw
·
M
Övr. Hund Hej! Tänker skaffa hund snart men har fasnat i funderingarna om ifall jag vill ha en tik eller hanhund.. Vad är egentligen för och...
Svar
16
· Visningar
1 800
Senast: lady_vip
·
R
Övr. Hund Vad kan ni om dem? Tycker att de är jättesöta :love: Är det inte så att de förr användes som råttjägare på gårdarna? :confused: Vill...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: SerryB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka