Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag roade mig med att fixa till ett foto på mig o min älskade lilla tax Ronja! Det vart skithäftigt tycker jag själv... :D
Svar
5
· Visningar
752
Senast: Novelette
·
M
Övr. Hund Uppfödare av Engelsk cockerspaniel i Karlstad eller Värmland?
Svar
10
· Visningar
987
Senast: cano
·
G
Övr. Hund Nu kan ni få hjälpa mig att spåna lite här.. :) Det skulle vara så bra att kunna ta med Selma och cykla lite längre. Vet inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
2 048
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag har hittat en hundkarta, och hundstadgar för Malmö, det borde finnas för alla kommuner. Hundstadgarna för Malmö finns här...
Svar
3
· Visningar
2 292
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund är det någon här som har en sådan? Såg en tik på bild och den var otroligt vacker! Hur är de? Vill gärna få mkt. info om denna ras :bow...
Svar
0
· Visningar
1 094
Senast: MissDaisy
·
K
Övr. Hund Japp, letar efter organisationer här i sverige som omplacerar omhändertagna hundar. Någon som vet ?! /Koko_
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: pippi27
·
Övr. Hund På första kortet är hon bara 10 veckor och så söt :) http://www.lunarstorm.se/Falukorw/kollage/47 På andra är hon 2 år och...
Svar
9
· Visningar
1 409
Senast: Humzan
·
M
Övr. Hund Läst Jan Fennells bok "Förstå din hund" och tränar hunden enligt den metoden? Hur går det? Ska få hem valpen nu den här veckan och jag...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Pangare
·
M
Övr. Hund hur funkade det när den yngre valpen kom (om de inte är lika gammla) hur reagerade den äldre hunden? Hur blev det med mat o så...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Hur gör man när man vill börja prova bruksspår och viltspår??? Vill ha massor med tips och förlaringar!! Min hund är tolv år och har...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Som en del vet har jag tre hundar. De äldsta är en dobermann på tre år och den yngsta är en dobermann på ca 3 månader och det är de två...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: enjes
·
Övr. Hund Det borde vara förbjudet att använda flexikoppel på hund, eller iallafall finnas körkort för sådant. Jag är så less på att när vi...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 750
·
M
Övr. Hund Vi ska skaffa hund :) Kan någon komma på ett namn till en blue roan (svart/vit/grå fläckig) engelsk cockerspanielhane? Namnet...
2
Svar
21
· Visningar
4 291
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Är det någon här som ska dit? Jag och Tara ska vara där lörd-söndag, ev. åker vi in och kollar på invigningen imorgon.
Svar
6
· Visningar
944
Senast: CA
·
G
Övr. Hund Tänkte bara berätta, för jag är så glad! På måndag börjar jag praktisera på ett jättetrevligt hunddagis och får ev. jobb där till...
2
Svar
33
· Visningar
1 773
·
B
Övr. Hund Vad ger ni era hundar om ni ger dom B-vitaminer? Kan man ge dom de jag har till hästen Shy feeder B? Vad rekomenderar ni?
Svar
10
· Visningar
1 189
Senast: linafina
·
M
Övr. Hund Jag vill ställa ut valpen men har ingen aning om hur man gör. Någon som är bra på utställningar här?
2
Svar
24
· Visningar
1 622
Senast: cano
·
H
Övr. Hund Jag har en jätteduktig valp som kan sitt, ligg, rulla runt osv.. men han ser endast på mina hand rörelser för att få veta vad han ska...
Svar
10
· Visningar
866
Senast: Humzan
·
Övr. Hund Någon som har något bra tips för hur man undviker att hunden får det? Min valp som inte är 5 mån än har redan haft ögoninflammation två...
Svar
4
· Visningar
2 135
Senast: cassiopeja
·
S
Övr. Hund ska ev. köpa en boxer valp, har tittat lite på föräldrarna till denna lilla sötnos. Hur ska man tyda alla dessa förkortningar o ord. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: GaurdianAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka